17ο Συνέδριο ΟΛΜΕ - 84η Γενική Συνέλευση ΔΟΕ

Κίνημα και αγώνες για αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία στην υπηρεσία του λαού, για ολόπλευρη μόρφωση των παιδιών του!

Για την αναπλήρωση των απωλειών μας!

Για την ικανοποίηση των αναγκών μας!

Αυτό είναι το βασικό κριτήριο ψήφου!

Η διακήρυξη για το Συνέδριο της ΟΛΜΕ

Η διακήρυξη για τη Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ

Δευτεροβάθμια

Πανελλαδική Γραμματεία: Για την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για την επιλογή των Διευθυντών στις Σχολικές Μονάδες

Το Υπουργείο Παιδείας με εγκύκλιό του προχωρεί σε διαδικασίες εξπρές για την υποβολή αιτήσεων για την επιλογή των Διευθυντών των Σχολικών μονάδων.

 Το πλαίσιο στο οποίο θα κληθούν υποχρεωτικά να κινηθούν και οι νέοι Διευθυντές είναι δεδομένο, είναι αυτό που προϋπάρχει τόσα χρόνια.

  • Είναι το ίδιο το Καθηκοντολόγιο και ο ίδιος απαράδεκτος Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, που δεν καταργείται.
  • Είναι το ίδιο αντιδραστικό πειθαρχικό δίκαιο που μόλις πρόσφατα ψηφίστηκε στη Βουλή.
  • Το κυριότερο: το νομοθετικό πλαίσιο της προηγούμενης συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ παραμένει σε ισχύ από τη νέα συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που αποδέχεται την ουσία και τον προσανατολισμό του (νόμος Διαμαντοπούλου για το "Νέο Σχολείο" (3848/2010), "Νέο Λύκειο" του Αρβανιτόπουλου (4186/2013), νόμος για τα Πρότυπα-Πειραματικά (3966/2011)).

Ένα νομοθετικό πλαίσιο και κυβερνητικές πολιτικές που προκαθορίζουν το ρόλο και την αποστολή του σχολείου, άρα και του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας.

Αυτό το νομοθετικό πλαίσιο, αλλά και τις κυβερνητικές πολιτικές θα κληθεί να εφαρμόσει ο Διευθυντής ενός Σχολείου και ακριβώς εδώ θα ελέγχεται από τους ανώτερούς του, το Υπουργείο, την κυβέρνηση.

Συμμετοχή στα συλλαλητήρια στις 11 Ιούνη

Απόφαση συμμετοχής στα συλλαλητήρια στις 11 Ιούνη πήρε ο ΣΕΠΕ ΑΝ. Αττικής  «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»

Πανελλαδική Γραμματεία: Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΜΠΑΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ!

 ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ-ΌΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΠΡΟΩΘΟΥΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ!

Ο εμπαιγμός του υπουργείου Παιδείας απέναντι σε όλους τους εκπαιδευτικούς, στο ζήτημα των μετατάξεων, αποκαλύπτεται! Από τη συνάντηση αντιπροσωπείας εκπροσώπων των εκπαιδευτικών, που μετατάχθηκαν από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας κ  Κουράκη, προέκυψε πως ουσιαστικά χιλιάδες εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουν να βρίσκονται το επόμενο διάστημα στον αέρα, χωρίς οργανικές θέσεις!

Στο βασικό αίτημα για σύσταση οργανικών θέσεων, η τοποθέτηση του Αναπλ. Υπουργού ήταν πως «διευρευνάται» η δυνατότητα σύστασής τους, αν και εφόσον το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους διαβεβαιώσει πως δεν θα υπάρχει κόστος (!) και αν συμφωνήσει η κυβέρνηση!

Δηλαδή, το υπουργείο Παιδείας ούτε δεσμεύεται να ανακαλέσει την πρότασή του για ανάκληση των μετατάξεων – κάτι που φέρνει τεράστιες ανατροπές στις ζωές 3.600 εκπαιδευτικών – ούτε δεσμεύεται για οργανικές θέσεις για μεταταχθέντες και μετατιθέμενους. Γίνεται φανερό ότι βολεύει την κυβέρνηση οι εκπαιδευτικοί να περιφέρονται από βαθμίδα σε βαθμίδα και από περιοχή σε περιοχή, στη λογική της κινητικότητας, την οποία εξήγγειλε και δια του αναπληρωτή υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Δυναμικά ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ στις 11 ΙΟΥΝΗ

Λαϊκή κινητοποίηση για να ματαιώσουμε τη νέα αντιλαϊκή συμφωνία!

Σε διαρκή ετοιμότητα για να αντιπαλέψουμε το νέο «μνημόνιο»!

Οι ψευτοηρωισμοί της κυβέρνησης και τα παραμύθια των κόκκινων γραμμών βαδίζουν στο τέλος τους. Η κοινή δήλωση των Τσίπρα-Γιούνκερ για τα Εργασιακά και το Ασφαλιστικό αποτελούν προάγγελο νέας συμφωνίας-λαιμητόμου για το λαό, ενός νέου "μνημονίου".

Οι μάσκες πέφτουν! Κανένας να μην παρασυρθεί από τα διλήμματα, τα δήθεν «αδιέξοδα». Η εξαπάτηση και οι εκβιασμοί, συνεχίζονται από το ίδιο σημείο που τα άφησε η προηγούμενη κυβέρνηση.

Να μη δώσουμε άλλο χρόνο! Η αναμονή είναι χαμένος χρόνος για το λαό και κέρδος για τη συγκυβέρνηση και τη μεγαλοεργοδοσία. Οδηγούμαστε σε μεγαλύτερη φτώχεια και δυστυχία για να σωθούν τα κέρδη των εκμεταλλευτών μας, για να πληρώνονται οι δανειστές. 

Αλλαγές που αφήνουν άθικτο τον πυρήνα των αντιεκπαιδευτικών νόμων

Το υπουργείο Παιδείας κατέθεσε στη Βουλή νομοσχέδιο που συζητήθηκε την προηγούμενη βδομάδα και αφορά την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Πρόκειται για νομοθετικές πρωτοβουλίες που συνεχίζουν να εφαρμόζουν τους αντιεκπαιδευτικούς νόμους της προηγούμενης συγκυβέρνησης (4186/2013 για το Λύκειο, 3966/2011 για τα Πρότυπα - Πειραματικά Σχολεία), αντίθετα με αυτό που ζητούσε το συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών και των γονιών.

Τροποποιούν ορισμένες μόνο διατάξεις τους, «λειαίνουν» ορισμένες «οξείες γωνίες» και ταυτόχρονα εξασφαλίζουν τη συνέχιση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, του «Νέου Σχολείου», της στρατηγικής της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για την Εκπαίδευση.

Οι νομοθετικές πρωτοβουλίες πρέπει να κριθούν στο σύνολό τους, όχι μόνο για το τι αλλάζουν, αλλά και για το τι αφήνουν άθικτο από το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο.

Μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν κριτήριο ψήφου, ταυτόχρονα με την απόρριψη της συντριπτικής πλειοψηφίας των δίκαιων αιτημάτων των εκπαιδευτικών, των γονιών και των μαθητών (διορισμοί, χρηματοδότηση σχολείων, Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για τα ταμειακά διαθέσιμα, ωράριο, μείωση του αριθμού των παιδιών στην τάξη, επαναλειτουργία των σχολείων που έκλεισαν) μπροστά στις αρχαιρεσίες των ΕΛΜΕ και των Συλλόγων για την ανάδειξη αντιπροσώπων για τα συνέδρια ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, μπροστά στα συνέδρια των Ενώσεων Γονέων, που ξεκινούν τις επόμενες μέρες.

Πανελλαδική Γραμματεία: Για τη κοινή δήλωση Τσίπρα-Γιούνκερ

H σημερινή (7/5/2015) κοινή δήλωση των Τσίπρα-Γιούνκερ για τα εργασιακά και το ασφαλιστικό και η καταγραφή του περιεχόμενου της ως δείγμα προόδου σημαίνει ότι φτάνουμε ακόμα πιο κοντά σε νέα αντιλαϊκά-αντεργατικά μέτρα.

Η κοινή δήλωση αποτελεί προάγγελο νέας συμφωνίας λαιμητόμου για το λαό, νέου «μνημονίου».

Όπως η «Τρόικα» βαφτίστηκε «θεσμοί» έτσι και η κατακρεούργηση όσων εργατικών-λαϊκών δικαιωμάτων έχουν απομείνει στις εργασιακές σχέσεις και στο ασφαλιστικό βαφτίζονται «μοντέρνο και αποτελεσματικό σύστημα συλλογικών διαπραγματεύσεων» και «εκσυγχρονισμός του συνταξιοδοτικού συστήματος».

Κανείς να μην ξεγελαστεί! Όσο και αν η συγκυβέρνηση «θολώνει τα νερά» τα αντιλαϊκά μέτρα δεν κρύβονται!

ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΛΜΕ: Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΛΜΕ

Με μισές αλήθειες, άρα ωμά ψέματα, προσπαθεί να θολώσει τα νερά για ακόμα μια φορά ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ, με σκοπό να  κρύψει τις ευθύνες της ηγεσίας και του Προεδρείου της Ομοσπονδίας για τη μη ύπαρξη απολογισμού της δράσης Ομοσπονδίας από το προηγούμενο συνέδριο μέχρι σήμερα.

Ποια είναι η αλήθεια:

Κατά τη συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ στις 21-4 οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ επεσήμαναν ότι το Προεδρείο της ΟΛΜΕ (απαρτίζεται από ΣΥΝΕΚ και ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ) οφείλει να καταθέσει πολιτική και συνδικαλιστική εκτίμηση-απολογισμό για την πορεία και τη δράση της Ομοσπονδίας τη διετία που προηγήθηκε. Η ίδια διαδικασία πραγματοποιείται σε όλες τις Ομοσπονδίες, τα Εργατικά Κέντρα κλπ...

Επίσης, πρότειναν ο απολογισμός αυτός να τεθεί και στη διάθεση των συναδέλφων, να παρουσιαστεί στις Γενικές Συνελεύσεις, ανεξάρτητα αν συγκεντρώσει την πλειοψηφία ή όχι στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, ώστε να γίνει ουσιαστική συζήτηση, αλλά και ψηφοφορία.

Την πρόταση αυτή, που κατέθεσαν οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ, αποκρύπτει στη δήλωσή του ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας ("ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ", 3/5/2015).

Πανελλαδική Γραμματεία: Καμία θετική εξέλιξη για την Ειδική Αγωγή

Στο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία που κατατέθηκε και θα συζητηθεί αργότερα, σύμφωνα με τον υπουργό, υπάρχουν ζητήματα που αφορούν την ειδική εκπαίδευση. Αν κάποιος ήθελε με μια φράση να αποτυπώσει την πολιτική ουσία των διατάξεων θα έλεγε «η κυβέρνηση άλλαξε αλλά τα προβλήματα παραμένουν».

Το πολυνομοσχέδιο, δεν ακουμπά ούτε στο ελάχιστο το αντιλαϊκό-αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο των προηγούμενων νόμων και ρυθμίζει ζητήματα που το προσωπικό των Ειδικών Σχολείων τα έλυναν μέχρι σήμερα με παρόμοιο τρόπο. Κινείται στην ίδια γραμμή της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.), που εδώ και δεκαετίες προωθεί την «ένταξη» ή «συμπερίληψη» χωρίς όρους και προϋποθέσεις, με τραγικές συνέπειες στα ίδια τα παιδιά με ειδικές ανάγκες, για τους γονιούς τους και τους εκπαιδευτικούς.

Πέρα από αυτά που ισχύουν προβλέπονται ρυθμίσεις που χειροτερεύουν την κατάσταση. Ειδικότερα:

Πανελλαδική Γραμματεία: Πρόταση για καταστατικές - οργανωτικές αλλαγές στα συνέδρια ΟΛΜΕ - ΔΟΕ

ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΔΟΕ, ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

1. Για την ενοποίηση των πρωτοβάθμιων σωματείων

Σήμερα στο συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών επικρατεί ο πολυκερματισμός στα πρωτοβάθμια σωματεία. Υπάρχουν 138 Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και 86 ΕΛΜΕ (Ενώσεις Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης). Πολλά από αυτά τα σωματεία είναι είτε πολύ μικρά είτε είναι σφραγίδες. Είναι φανερό ότι αυτή η οργανωτική δομή δυσκολεύει την οργάνωση της πάλης και την αποτελεσματικότητα του συνδικαλιστικού κινήματος. Θα πρέπει άμεσα να ξεκινήσουν διαδικασίες για την ενοποίηση ΕΛΜΕ και ενοποίηση Συλλόγων, στην κατεύθυνση του να υπάρχει σε κάθε νομό μια ΕΛΜΕ και ένας Σύλλογος. (Εξαιρούνται η Αττική, η Θεσσαλονίκη, η νησιωτική Ελλάδα, αλλά και όπου αλλού υπάρχουν ιδιαίτερες γεωγραφικές συνθήκες π.χ. Έβρος).

Ιδιαίτερα, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πρέπει να υπάρξουν ενοποιήσεις σωματείων, να φτιαχτούν μεγαλύτερα συνδικάτα, στην κατεύθυνση ένα ή δύο το πολύ σωματεία ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Π.χ. στον Πειραιά υπάρχουν 7 διδασκαλικοί Σύλλογοι και 2 ΕΛΜΕ (ΠΑΣΚ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ και ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ διέσπασαν την ΕΛΜΕ Πειραιά, ιδρύοντας ξεχωριστή ΕΛΜΕ στον Κορυδαλλό, σε ένα δήμο).

Π.Α.ΜΕ Εκπαιδευτικών Πρέβεζας: Κάλεσμα σε σύσκεψη για τις μετατάξεις

ΚΑΛΕΣΜΑ

 

      Το ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΕΒΕΖΑΣ καλεί τους συνάδελφους από μετάταξη σε ενημέρωση- συζήτηση για τις εξελίξεις στις μετατάξεις, με σκοπό την οργάνωση της πάλης απέναντι στα σχέδια της κυβέρνησης, την Κυριακή 24 Μαϊου στο Εργατικό Κέντρο Πρέβεζας στις 8.00 μ.μ.

Π.Α.ΜΕ Εκαπιδευτικών Πειραιά: Στα χνάρια του κυβερνητικού συνδικαλισμού οι ΣΥΝΕΚ

Οι εκπαιδευτικοί βίωσαν και γνωρίζουν πολύ καλά το πελατειακό σύστημα που έστησαν για χρόνια και εναλλάξ οι κυβερνητικές παρατάξεις ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ, όπως επίσης γνωρίζουν και την υπονόμευση των αγώνων από τον κυβερνητικό συνδικαλισμό. 

Τα έργα και τις ημέρες του παλιού κυβερνητικού συνδικαλισμού ζήλεψαν οι ΣΥΝΕΚ και οι συνδικαλιστές της. Από τις πρώτες ημέρες της “αριστερής” συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ με τους δεξιούς ΑΝΕΛ οι συνδικαλιστές των ΣΥΝΕΚ υιοθέτησαν τις μεθόδους, τις πραχτικές και την ταχτική των παρατάξεων ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ. Συγκεκριμένα:

Α) Στο πρώτο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας “ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ” φρόντισαν να συμπεριληφθεί ρουσφετολογική- φωτογραφική διάταξη παραβιάζοντας το πλαίσιο και τις πάγιες αρχές-διαδικασίες για τις εργασιακές μεταβολές-τοποθετήσεις εκπαιδευτικών στην περίπτωση κατάργησης μεμονωμένου σχολείου. Πλαίσιο κι αρχές που καθιερώθηκαν με τη συμφωνία της ΟΛΜΕ. Αν νομίζουν οι ΣΥΝΕΚ ότι πρέπει να αλλάξει το υπάρχον πλαίσιο, να το προτείνουν στα συνδικαλιστικά όργανα και, αν γίνει δεκτό, να ισχύσει για όλους και όχι επιλεκτικά.

ΕΛΜΕ - ΚΙ: Δράσεις για την εξασφάλιση της σχολικής υγείας

Δράσεις για εξασφάλιση της σχολικής υγείας:

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΜΑΗ – 7.30 μμ. – παίρνουμε μέρος στη ΣΥΣΚΕΨΗ του ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ για την ΥΓΕΙΑ.

Τετάρτη 20 Μάη – 12 το μεσημέρι

στάση εργασίας και συγκέντρωση στο Νοσοκομείο.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ εκτιμά ότι το ζήτημα της σχολικής υγείας αποτελεί ζήτημα πρώτης προτεραιότητας που πρέπει να γίνει υπόθεση μαζικής πάλης. Πολλαπλασιάζονται τα κρούσματα όπου μαθητές αναγκάζονται για οικονομικούς λόγους να διακινδυνεύουν στην ουσία με τη ζωή τους. Παιδιά άνεργων – ανασφάλιστων δεν δικαιούνται δωρεάν περίθαλψης. Γονείς δυσκολεύονται να εξασφαλίσουν ακόμη και τα απαραίτητα πιστοποιητικά υγείας για το δημοτικό, το γυμνάσιο ή τους σχολικούς αγώνες, αφού πρέπει για μια σειρά ιατρικές ειδικότητες να απευθυνθούν σε ιδιώτες. Οι εκπαιδευτικοί ζούμε την υπονόμευση κάθε έννοιας δικαιώματος σε δημόσια δωρεάν υγεία που να καλύπτει τις ανάγκες μας.

Ταυτόχρονα, μέσα στο σχολείο, κρίνεται η διασφάλιση στοιχειωδών κανόνων υγιεινής σε συνθήκες που δεν δίνονται χρήματα ούτε για καθαριστικά και όπου Σύλλογοι Γονέων αναγκάζονται να αγοράζουν από την τσέπη τους ή να προσλαμβάνουν καθαρίστριες. Είναι σαφές ότι η διασφάλιση της υγείας για όλους τους μαθητές και τους εργαζόμενους στα σχολεία είναι και προϋπόθεση για την υγεία του καθενός ξεχωριστά.

Γι΄ αυτό:

Κανένας μόνος του.

Οργάνωση και αλληλεγγύη.

Π.Α.ΜΕ Εκπαιδευτικών Πειραιά: Για την ημερίδα «Επιθετικότητα και προβλήματα συμπεριφοράς στη σχολική ζωή»

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα 17/05/15, η συζήτηση που οργάνωσε το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Πειραιά, με θέμα «Επιθετικότητα και προβλήματα συμπεριφοράς στη σχολική ζωή», στο πολιτιστικό κέντρο του Δήμου Κερατσινίου «Αντώνης Σαμαράκης».

Με παρουσία πλήθους κόσμου (εκπαιδευτικών, εκπροσώπων γονέων, φορέων) οι δυο ομιλητές Χουστουλάκης Γιώργος , παιδοψυχίατρος και Ιωαννίδης Κυριάκος, εκπαιδευτικός και μέλος της συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού «ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ», ανέπτυξαν το θέμα και ακολούθησε κύκλος ερωτήσεων και συζήτησης με τους παρευρισκόμενους.

Ευχαριστούμε τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση. Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών θα προχωρήσει και σε άλλες ενημερωτικές πρωτοβουλίες – συζητήσεις, ενταγμένες στην προσπάθεια οργάνωσης του αγώνα μας για την ικανοποίηση των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών του λαού μας.

Γραμματεία Μεσογείων-Λαυρεωτικής: Ανακοίνωση - Καταγγελία για τα ταμειακά διαθέσιμα

ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ "ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ" ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΚΑΙ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΧΕΡΙ ΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ...

 

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι

 

Καταδικάζουμε την τροπολογία για τα διαθέσιμα των ασφαλιστικών ταμείων και οργανισμών με την οποία αρπάζονται τα ταμειακά διαθέσιμα.

Πρόκειται για εσωτερικό δανεισμό που εγγυάται δήθεν «καλύτερη αξιοποίηση» και «προστασία από ζημιές», όταν είναι νωπές ακόμα οι μνήμες για την κλοπή των ταμείων μέσω του PSI, που η κυβέρνηση κάνει ότι αγνοεί. Υπάρχει πείρα ότι τέτοιου είδους ρυθμίσεις όχι μόνο δεν εξασφαλίζουν τα χρήματα των ταμείων που ανήκουν στους ασφαλισμένους αλλά και υλοποιούν την υφαρπαγή τους.

Η κυβερνητική φιλολογία περί άμεσης ρευστοποίησης είναι μια καθαρή απάτη αφού ο εσωτερικός δανεισμός πραγματοποιείται ακριβώς γιατί δεν υπάρχει ρευστότητα.

Δυνάμεις του ΠΑΜΕ στο Δημόσιο: Πανελλαδική Στάση Εργασίας στις 20 Μάη, μέρα πανυγειονομικής απεργίας

Όλοι στην Πανελλαδική Στάση Εργασίας (12.00 έως τη λήξη του ωραρίου)

Συγκέντρωση στο υπουργείο Υγείας στις 12 μ.μ.

 Συναδέλφισσα, συνάδελφε

Τα προβλήματα στο χώρο της Υγείας – Πρόνοιας, στα νοσοκομεία και το ΕΚΑΒ είναι εκρηκτικά και χειροτερεύουν διαρκώς. Υπολειτουργούν τα πολυϊατρεία και τα Κέντρα Υγείας, τα ιδρύματα Πρόνοιας έχουν καταντήσει ερείπια από τα οποία λείπουν ακόμα και υλικά καθαριότητας!

Οι εξαγγελίες για 4.500 προσλήψεις, ακόμα και αν γίνουν μέσα στο 2015, δεν φτάνουν για να καλύψουν τις τεράστιες ελλείψεις, είναι ασπιρίνη για τον καρκίνο.

ΠΑΜΕ Eκπαιδευτικών Σάμου: Εκδήλωση για τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών

                                                                     Το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών Σάμου καλεί εκπαιδευτικούς, γονείς και νεολαία σε εκδήλωση-συζήτηση με θέμα:

 

 

“Τι θέλουμε, αλήθεια, για τα παιδιά μας;

Ορισμένες σκέψεις για την διαπαιδαγώγηση των παιδιών.”

 

 

Τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς μας θα συζητήσουμε με την Εύη Κοντόρα, συγγραφέα διηγημάτων για παιδιά και ενήλικες, μέλος του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού βιβλίου, της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών και μέλος του Προεδρείου της ΟΓΕ.

 

Δευτέρα 11 Μάη και ώρα 19:00

στην αίθουσα εκδηλώσεων  του ΓΕΛ Καρλοβάσου.

 

 

ΠΑ.Μ.Ε. Εκπαιδευτικών Μεσογείων- Λαυρεωτικής: Σχολικός εκφοβισμός: Μύθοι και πραγματικότητα

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε  την Τετάρτη 6/5 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου Γυμνασίου Παλλήνης η εκδήλωση –συζήτηση που διοργάνωσε η Επιτροπή του ΠΑ.Μ.Ε. Εκπαιδευτικών Μεσογείων- Λαυρεωτικής με θέμα:

             «Σχολικός εκφοβισμός: Μύθοι  και πραγματικότητα».

Εκπαιδευτικοί, γονείς , μαθητές, μέλη γυναικείων συλλόγων, μέλη συλλόγων και Ενώσεων Γονέων ,μέλη σωματείων εργαζομένων αλλά και άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας  παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την εισήγηση από τον εκπαιδευτικό κοινωνιολόγο και μέλος της συντακτικής επιτροπής του περιοδικού «Θέματα Παιδείας» Κυρ. Ιωαννίδη και συμμετείχαν στη συζήτηση που ακολούθησε.

Σκοπός της εκδήλωσης  ήταν να ανοίξει η συζήτηση με διάφορους τρόπους και να φωτιστούν πλευρές στον προβληματισμό και τις πραγματικές ανησυχίες που έχουν γονείς, εκπαιδευτικοί, φορείς του κινήματος κι όλοι όσοι ασχολούνται με τη διαπαιδαγώγηση των νέων ανθρώπων, πάνω σε ένα θέμα που  τελευταία βρίσκεται στην επικαιρότητα.

Πρωτοβουλία Αναπληρωτών-Ωρομισθίων: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Στις 9/5 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της αντιπροσωπείας μας με το Υπουργείο για να καταθέσουμε πάνω από 1300 υπογραφές συναδέλφων-αναπληρωτών από όλη την Ελλάδα μαζί με το διεκδικητικό πλαίσιο αιτημάτων για τα οξυμμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως αναπληρωτές.

Στο χώρο του Υπουργείου, συγκεντρώθηκαν αναπληρωτές από όλες σχεδόν τις γωνιές της Ελλάδας καθώς και σωματεία  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  εκπαίδευσης, που στήριξαν την κινητοποίηση. Από την πλευρά του Υπουργείου μας δέχθηκε ο διευθυντής του γραφείου του Υπουργού κ. Ζέρβας, στον οποίο επιδώσαμε τα αιτήματα μας:

  1. Σταθερή καταβολή του μισθού στο τέλος κάθε μήνα, την απόδοση όλων των δεδουλευμένων, τη μισθολογική αναγνώριση του μεταπτυχιακού τίτλου, την αναγνώριση άμεσα των μισθολογικών κλιμακίων και την αναδρομική καταβολή τους.
  2. Την καταβολή επιδότησης ενοικίου κι επιδόματος θέρμανσης, την εξασφάλιση δωρεάν μεταφοράς από και προς τον τόπο διαμονής και εργασίας, την επιδότηση όλων των αναπληρωτών με επίδομα ανεργίας στα 600 ευρώ, χωρίς όρους και προϋποθέσεις και για όσο διάστημα διαρκεί η ανεργία.
  3. Πλήρη δικαιώματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε περίπτωση ασθένειας, και φυσικά αναγνώριση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας για όλη τη διάρκεια της αναρρωτικής τους άδειας, καθώς και την εξασφάλιση άδειας ανατροφής τέκνων σε όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όπως ισχύει και στους μόνιμους εκπαιδευτικούς.
  4. Την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών από την 1η Ιούλη 2010 και μέχρι τον Ιούλη του 2012, την αναδρομική χορήγηση του επιδόματος Θέσης Ευθύνης σε όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που έχουν υπηρετήσει σε τέτοιες θέσεις, και πριν την 1-9-2013.
  5. Να αντιστοιχεί ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης σε κάθε παιδί, όπως ίσχυε και παλιότερα.
  6. Την κατάργηση όλων των ελαστικών σχέσεων εργασίας και τη μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών χωρίς όρους και προϋποθέσεις, ώστε να εξασφαλιστεί τόσο η κάλυψη των κενών σε εκπαιδευτικούς, όσο και το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία

Εσύ ποια 9η Μάη θα επιλέξεις;

Αγαπητέ μαθητή, μαθήτρια,

Κρατάς ένα γράμμα των εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ προς εσένα, για την αλήθεια της Ιστορίας που δεν την γράφουν τα σχολικά βιβλία, ούτε τη λένε στις σχολικές γιορτές. Για την αλήθεια  που όταν λέγεται μισή είναι χειρότερη κι απ’ τα ψέματα.  Δε σου λέμε να πιστέψεις ότι διαβάσεις εδώ, χωρίς να το σκεφτείς και χωρίς να το ελέγξεις. Ρώτα, διάβασε βιβλία, σκέψου! Η αλήθεια είναι γραμμένη με αίμα απ’ το λαό και μπορείς να τη βρεις. Ψάξ’ την.

Ολόκληρη η επιστολή από εδώ

Πρωτοβουλία Αναπληρωτών-Ωρομισθίων: Συγκεντρώνουμε τις υπογραφές από όλη την Ελλάδα και τις καταθέτουμε στο Υπουργείο Παιδείας το Σάββατο 9 Μαΐου στις 11:00 π.μ.

ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΑΣ!

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Συναδέλφισσα, Συνάδελφε,

Υπέγραψε κι εσύ το παρακάτω υπόμνημα προς το Υπουργείο Παιδείας.

Διεκδίκησε και με αυτό τον τρόπο, λύση στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εδώ και χρόνια.

Διεκδίκησε το δικαίωμά σου στον αξιοπρεπή μισθό, στη μόνιμη και σταθερή δουλειά, στην περίθαλψη. 

Η κατάσταση που ζούμε παραμένει από κάθε άποψη εκρηκτική. Δεν πάει άλλο.

Δεν μας αναγνωρίζουν στοιχειώδη δικαιώματα, ούτε καν την έγκαιρη πληρωμή του μισθού μας, το δικαίωμα μας να αρρωστήσουμε. Χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες.

Η κατάσταση αυτή έχει άμεσο αντίκτυπο και στην ποιότητα της εκπαίδευσης των παιδιών της λαϊκής οικογένειας.

Απαιτείται αγώνας, ενότητα, μαζική συμμετοχή όλων μας στα σωματεία. Απορρίπτουμε τη λογική που μας θέλει διασπασμένους. Δεν έχει κανένα αποτέλεσμα να χωριζόμαστε σε 24μηνίτες, 30μηνίτες, 5μηνίτες, επιτυχόντες ΑΣΕΠ και μη, κατόχους μεταπτυχιακών και μη. Αυτός ο διαχωρισμός αφήνει στο απυρόβλητο την κυβέρνηση, αποδυναμώνει τον αγώνα μας,  στρέφει τον ένα εργαζόμενο απέναντι στον άλλο.  

Syndicate content