Δευτεροβάθμια

Διακήρυξη για τις εκλογές για το 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ

ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΖΩΗ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
Αυτές τις ημέρες πραγματοποιούνται
αρχαιρεσίες, στις ΕΛΜΕ όλης της χώρας, για αντιπροσώπους στο 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ (1-4 Ιούλη 2017) όπου θα εκλεγεί το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας.
Πάρε μέρος στη Γενική Συνέλευση του σωματείου και στις εκλογές.
Με την ψήφο και τη συμμετοχή σου στους αγώνες:

  • Πες ένα ηχηρό φτάνει πιά, δεν πάει άλλο,   με την πολιτική που ματώνει το λαό για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων, με την πολιτική που υποτάσσει ακόμα πιο βαθιά και την εκπαίδευση στις  ανάγκες αναπαραγωγής του εκμεταλλευτικού συστήματος.
  • Δυνάμωσε τον αγώνα  για την υπεράσπιση και διεύρυνση των δικαιωμάτων μας, για την ανάκτηση των απωλειών μας, για την ολόπλευρη στήριξη των μαθητών των λαϊκών οικογενειών.
  • Ενίσχυσε τη γραμμή πάλη   μέσα στο συνδικαλιστικό κίνημα που θέτει ως αιχμή του δόρατος τη σύγκρουση με όλες τις αντιλαϊκές κυβερνήσεις, με την Ε.Ε. και τους μονοπωλιακούς ομίλους, ωςπροϋπόθεση για την ικανοποίηση των σύγχρονων λαϊκών αναγκών.

Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
Γνωρίζεις από την πείρα σου ότι οι ομοσπονδίες, τα συνδικάτα, οι επιτροπές αγώνα και οι συνδικαλιστές που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, έδωσαν και θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό για να δυναμώσει μέσα στον κλάδο ένα κίνημα που θα παλεύει ανυποχώρητα απέναντι σε όλες τις αντιλαϊκές κυβερνήσεις, για σωματεία που θα λειτουργούν ουσιαστικά και θα είναι στήριγμα όλων των συναδέλφων.

Εδώ βρίσκεται η ελπίδα και η προοπτική!

Το ΠΑΜΕ, ως μέτωπο συσπείρωσης συνδικαλιστικών οργανώσεων, πρωτοστάτησε στην οργάνωση της λαϊκής αντεπίθεσης. Έχει ως βασικό άξονα της δράσης του την ισχυροποίηση της κοινωνικής συμμαχίας εργαζομένων, μικρών αγροτών, αυτοαπασχολούμενων απέναντι στον κοινό εχθρό, τα μονοπώλια και την εξουσία τους.

Το ΠΑΜΕ κατοχυρώθηκε στη συνείδηση των εργαζομένων όχι μόνο γιατί δε δίπλωσε τη σημαία του αγώνα, αλλά και γιατί δεν πορεύτηκε κάτω από “ξένη σημαία” όπως έκαναν όλες οι άλλες δυνάμεις, μετατρέποντας την ΟΛΜΕ σε “σκαλοπάτι” για να ανεβοκατεβαίνουν αντιλαϊκές κυβερνήσεις κάθε απόχρωσης, για να αλλάξει απλώς το μείγμα διαχείρισης υπέρ του κεφαλαίου.

Η ισχυροποίηση του ΠΑΜΕ, η συσπείρωση σ’ αυτό νέων συνδικάτων και συνδικαλιστών, η απαλλαγή από τον κρατικό κυβερνητικό συνδικαλισμό, από τη γραμμή της εναλλαγής αστικών κυβερνήσεων, είναι βασική προϋπόθεση για την ανασύνταξη του κινήματος και την αντεπίθεση των εργαζομένων.

Κάνε τώρα το βήμα! Στήριξε έμπρακτα αυτή την προοπτική.
Οι εργαζόμενοι έχουμε τη δύναμη στα χέρια μας!

Με διαδικασίες fast track, διαμορφώνουν πλασματικά πλεονάσματα, κλείνουν τμήματα, περικόπτουν προσλήψεις αναπληρωτών!

Το Υπουργείο Παιδείας απαιτεί από τους Διευθυντές Σχολείων, με εγκύκλιο που κοινοποιήθηκε στα (κλειστά) σχολεία στις 10 Απρίλη, να προσδιορίσουν τα οργανικά κενά και πλεονάσματα της επόμενης σχολικής χρονιάς μέσα σε ελάχιστες μέρες (10 - 12 Απρίλη).

Αντίστοιχα απαιτεί από τα ΠΥΣΔΕ να νομιμοποιήσουν αυτή τη fast track διαδικασία, συνεδριάζοντας ως τις 12 Απρίλη και γνωμοδοτώντας σχετικά. Το Υπουργείο επισημαίνει πως πρόκειται για μία, εν πολλοίς, αυτοματοποιημένη – διοικητική πράξη στην οποία δεν υπεισέρχεται καμία συνδικαλιστική ή γενικότερα παιδαγωγική εκτίμηση των δεδομένων. Αντίθετα, γίνεται συστηματική αναφορά στο νομοθετικό πλαίσιο και τις εγκυκλίους που διέπουν τις αναθέσεις και τη λειτουργία των τμημάτων και απαιτείται η αναγωγή ενδεχόμενων ολιγομελών υπαρχόντων στο «ορθό», δηλαδή στα τμήματα των 27 - 30 μαθητών.

Μάλιστα, διατυπώνεται απειλή διοικητικής κύρωσης σε περίπτωση μη συμμόρφωσης (σημ. αναφέρεται ότι « ο μη σωστός έλεγχος εμπίπτει στις διατάξεις του εδαφίου β της παρ. 1 του άρθρου 107 του ν. 3528/2007»). Πρέπει να σημειωθεί ότι στους πίνακες που θα σταλούν από τις ΔΔΕ και τα ΠΥΣΔΕ στις Περιφερειακές Διευθύνσεις απουσιάζει η στήλη «εκτίμηση ΠΥΣΔΕ», ενώ πρόταση μπορεί να κάνει μόνο ο Περιφερειακός Διευθυντής.

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟ, ΠΡΟΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Δόθηκε στη δημοσιότητα η Υπουργική Απόφαση για την επιλογή της Δεύτερης Ξένης Γλώσσας (Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ιταλικά) και την συγκρότηση τμημάτων στα Γυμνάσια (για την σχολική χρονιά 2017-2018). Με βάση αυτή, επιβάλλεται νέος κόφτης στα τμήματα. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι ο αριθμός των τμημάτων δεν μπορεί να ξεπερνά τον αριθμό των τμημάτων γενικής παιδείας. Αντίστοιχη απόφαση εφαρμόστηκε τη φετινή χρονιά και για τα Αγγλικά.

Ο περιορισμός που τίθεται, πέρα από το κλείσιμο τμημάτων, θα έχει σαν αποτέλεσμα να αναγκαστούν και μαθητές να αλλάξουν επιλογή Γλώσσας, προκειμένου να μη γίνουν νέα τμήματα. Π.χ. σε σχολείο με 70 μαθητές και 3 τμήματα μία τάξη, όπου οι 58 μαθητές κάνουν Γαλλικά και οι 12 Γερμανικά, προκύπτουν 4 τμήματα (3 Γαλλικά κι 1 Γερμανικά) κι όχι 3.

Άλλωστε, στην ίδια την Υπουργική Απόφαση, προβλέπεται ότι "αν μέχρι την 1η Οκτωβρίου του σχολικού έτους δεν έχει καλυφθεί η θέση του εκπαιδευτικού της ξένης γλώσσας που επιλέχθηκε από τις δηλώσεις προτίμησης, τότε οι μαθητές/τριες διδάσκονται την ξένη γλώσσα για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης".

Κομμάτι του γενικότερου αντιλαϊκού παζλ η λεγόμενη αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων

«Όλοι και όλες στον αγώνα. "Αποχή από κάθε διαδικασία «αξιολόγησης» σε όλα τα επίπεδα". Να καταργηθεί όλο το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο για την "αξιολόγηση" και την κινητικότητα».

Το παραπάνω κάλεσμα απευθύνει η Εκτελεστική Γραμματεία του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου στους εργαζόμενους στο Δημόσιο, με τετρασέλιδη ανακοίνωση για το ζήτημα της «αξιολόγησης» των δημοσίων υπαλλήλων, η οποία ρυθμίζεται από έναν ακόμα αντιδραστικό νόμο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, τον 4369/2016. (Ολόκληρη η ανακοίνωση στο συνημμένο)

Κυβέρνηση, φιλοκυβερνητικά μέσα ενημέρωσης, οι δυνάμεις του κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού ισχυρίζονται ότι ο νόμος αυτός διαφέρει από τους προηγούμενους γιατί αυτό που κάνει είναι μια «καλή» αξιολόγηση, σε αντίθεση με τις «κακές» αξιολογήσεις των προηγούμενων κυβερνήσεων. Ισχυρίζονται ότι η «αξιολόγηση» αυτή έχει τάχα να κάνει με τη «γνώση του αντικειμένου, το ενδιαφέρον και τη δημιουργικότητα, τις υπηρεσιακές σχέσεις, την αποτελεσματικότητα της εργασίας».

Γραμματείες Εκπαιδευτικών Καβάλας - Ξάνθης: Για την κινητοποίηση στην Κομοτηνή την Τετάρτη 5 Απριλίου

Χαιρετίζουμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες, κυρίως αναπληρωτές ειδικής αγωγής, από Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή που συμμετείχαν στην χτεσινή κινητοποίηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, με κύρια αιτήματα τους μαζικούς μόνιμους διορισμούς και την απόσυρση του προσχεδίου Υπουργικής Απόφασης που παγιώνει την αδιοριστία και υποβαθμίζει το πτυχίο της Ειδικής Αγωγής.

Έγινε έντονη αντιπαράθεση ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, που υποστήριζε την αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική, υποστηρίζοντας ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για τις απολύσεις και ότι η πρόσληψη των αναπληρωτών με τα νέα κριτήρια θα είναι πιο αξιοκρατική. Παροιμιώδης ήταν η άγνοια του για το άρθρο 48 του ν.4415/2016 που προβλέπει μόνιμοι εκπαιδευτικοί υπεράριθμοι ή για συμπλήρωση ωραρίου να μπαίνουν στις δομές ειδικής αγωγής. Όσοι συμμετείχαν στις περσινές κινητοποιήσεις στην Περιφερειακή Δ/νση θυμήθηκαν την αντίστοιχη άγνοια για τις τότε τροπολογίες.

Αποκαλυπτικό ήταν και το γεγονός πως για το πάγωμα των διορισμών τέθηκε από συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ η διασπαστική άποψη ότι στην Υγεία γίνονται διορισμοί, ενώ στην Εκπαίδευση όχι, θεωρώντας διορισμούς τις 12μηνες συμβάσεις του ΟΑΕΔ. Με συντεχνιακές λογικές, που ανάλογες υποστήριξε και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης, σπέρνουν τη διχόνοια ανάμεσα σε διαφορετικούς κλάδους, αλλά και μέσα στον ίδιο κλάδο, κάνοντας έτσι ακόμη πιο δύσκολη την ταξική ενότητα στον αγώνα.

Γραμματεία Εκπαιδευτικών Πρέβεζας: Για τη στάση του Μουσικού Σχολείου Πρέβεζας

Την περασμένη βδομάδα οι μαθητές των σχολείων της Πρέβεζας  ευαισθητοποιημένοι  στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα προσφυγόπουλα, διοργάνωσαν με επιτυχία το “School Art Festival” με στόχο να μαζέψουν μολύβια, τετράδια και άλλο υλικό και να τα παραδώσουν  σε αυτά την πρώτη μέρα έναρξης των μαθημάτων  τους στα σχολεία της Φιλιππιάδας.

Η έναρξη των μαθημάτων με ευθύνη της  κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας έγινε πριν δυο μέρες, με καθυστερήσεις και παλινωδίες που έδωσαν έδαφος σε φασιστικά και αντιδραστικά στοιχεία να σπέρνουν το δηλητήριο του ρατσισμού και της ξενοφοβίας  στους κατοίκους της περιοχής. Την πρώτη μέρα που τα προσφυγόπουλα πήγαν στο σχολείο, σωματεία, εργαζόμενοι, εκπαιδευτικοί βρέθηκαν στη Φιλιππιάδα και τα υποδέχτηκαν. Μαζί με αυτούς, εκεί βρέθηκαν και μαθητές της Συντονιστικής Επιτροπής  Μαθητών Πρέβεζας όπου τους παρέδωσαν τα πρώτα τους τετράδια και άλλα σχολικά είδη που είχαν μαζευτεί στο “School Art Festival”.

Η δράση αυτή των μαθητών αντί να βρει το σύλλογο διδασκόντων  και τη Διευθύντρια του Μουσικού Σχολείου αρωγούς, συμπαραστάτες και εμψυχωτές, (όπως έγινε σε άλλα σχολεία της Πρέβεζας) πράγμα που  όφειλαν ως  παιδαγωγοί, αρχικά  κατέβαλαν προσπάθειες  να την αποτρέψουν απειλώντας τους μαθητές ότι θα έχουν συνέπειες για την πράξη τους αν φύγουν από το σχολείο.  Ευτυχώς οι μαθητές άκουσαν τη φωνή της συνείδησής τους και όχι αυτή των «παιδαγωγών» τους,  πήγαν στη Φιλιππιάδα  και υποδέχτηκαν τα προσφυγόπουλα στα σχολεία. Ωστόσο στην επιστροφή τους βρήκαν απέναντί τους τη Διευθύντρια του σχολείου και μερίδα καθηγητών οι οποίοι έκαναν πραγματικότητα τη απειλή και τους απέβαλαν από το σχολείο.

Γραμματεία Εκπαιδευτικών Ρόδου: Για τη νεανική επιχειρηματικότητα

Στα πλαίσια της παρέμβασης των επιχειρηματιών στην εκπαίδευση, είναι γεγονός ότι οι αναδιαρθρώσεις προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς, αλλάζοντας εντελώς τον χαρακτήρα του δημόσιου σχολείου.

Η παρέμβαση τόσο του ΣΕΒ με επιστολή του στην κυβέρνηση για το περιεχόμενο, τη διοίκηση και τον χαρακτήρα του δημόσιου σχολείου, όσο και διαφόρων ΜΚΟ που παρελαύνουν καιρό τώρα στα σχολεία μέσα από προγράμματα εγκεκριμένα από το Υπουργείο, πρέπει να μας προβληματίζει και να μας κρατά σε επαγρύπνηση.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το πρόγραμμα « Νεανική Επιχειρηματικότητα» που «τρέχει» το τελευταίο διάστημα στη Ρόδο, το έχει αναλάβει η ΜΚΟ « Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων» και στηρίζεται από  μεγάλες εταιρείες και ενώσεις εταιρειών, με κύριους χορηγούς τους MetLife, Ελληνική Πρωτοβουλία (The Hellenic Initiative), HSBC, Εθνική Τράπεζα, Ελληνική Ενωση Τραπεζών, Citi, General Mills, Ηundai, SAP, AEGEAN, Apivita, Chipita, Coca Cola 3E, Genesis Farma, Vision, AB Βασιλόπουλος, ΣΕΒ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών), Accenture, Lamda, IMERYS Βιομηχανικά Ορυκτά Ελλάς Ανώνυμη Εταιρεία και άλλες 30 επιχειρήσεις.

Σ.Ε.Π.Ε. "Αργύριος Μοσχίδης": Για την κινητοποίηση των εκπαιδευτικών Α΄ βαθμιας και Β΄ βαθμιας Εκπαίδευσης

  Σήμερα Τετάρτη 5 Απριλίου 2017, πραγματοποιήθηκε στην πλατεία ΟΤΕ στη Μύρινα της Λήμνου, συγκέντρωση των αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μετά από κάλεσμα των ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου και της ΕΛΜΕ Λήμνου.

  Οι εκπαιδευτικοί που πραγματοποίησαν στάση εργασίας, διαδήλωσαν μαζί με τους εκπαιδευτικούς όλης της χώρας, με κεντρικά αιτήματα τους μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων στα σχολεία, την απόσυρση της τροπολογίας της 29-3-2017 του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με την οποία δεν προβλέπεται ούτε ένας μόνιμος διορισμός στα σχολεία μέχρι και το 2019 τουλάχιστον, την απόσυρση του προσχέδιου Υπουργικής Απόφασης όπου απαξιώνονται τα βασικά πτυχία της Ειδικής Αγωγής και καθορίζονται τα κριτήρια απόλυσης των αναπληρωτών, καθώς και την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που αποτελούν την κατηγορία των ελαστικά εργαζομένων στην εκπαίδευση.

  Από τη συγκέντρωση εγκρίθηκε ψήφισμα το οποίο οι εκπαιδευτικοί, με πορεία μέσα από την αγορά της Μύρινας που κατέληξε στο Δημαρχείο του νησιού, παρέδωσαν στο Δήμαρχο Λήμνου ζητώντας ταυτόχρονα να τεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο για να πάρει αυτό θέση συμπαράστασης στα αιτήματα.

Γραμματεία Εκπαιδευτικών Φθιώτιδας: Όλες και όλοι στο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας του Εργατικού Κέντρου Λαμίας

Όλες και όλοι στο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας του Εργατικού Κέντρου Λαμίας, Παρασκευή 7 Απρίλη, 19.00, Πλ. Πάρκου Λαμία. Την ημέρα συνεδρίασης του Eurogroup στη Μάλτα.

 

Τα «διαπραγματικά τσαλιμάκια» της κυβέρνησης δείχνουν ότι, ενώ έχει ήδη συμφωνήσει το νέο πακέτο μέτρων, αναζητά τον κατάλληλο χρόνο και τρόπο να τα «σερβίρει» και να τα φορτώσει στις πλάτες μας. 

Την ίδια ώρα, προετοιμάζονται τα πρώτα από τα νέα εφαρμοστικά νομοσχέδια, που αναμένεται να κατατεθούν στη Βουλή, τις επόμενες μέρες και να φέρουν νέες ανατροπές στη ζωή μας.

Όσο για τα αιωρούμενα «αντίμετρα», πρόκειται για σύντομο ανέκδοτο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Όπως τα ψίχουλα των 50 εκατομ. ευρώ που θα επιστραφούν στους χαμηλοσυνταξιούχους ως αντίδωρο για το 1,5 δισεκατομ. που χάνουν με την κατάργηση του ΕΚΑΣ. 

Την ίδια ώρα ζούμε τη διαρκή επιδείνωση της κατάστασης στη δημόσια εκπαίδευση. Η προοπτική που της επιφυλάσσουν είναι συρρίκνωση, υποβάθμιση του περιεχομένου της, υποβάθμιση του ρόλου του εκπ/κού, ανασφάλεια, αβεβαιότητα και εργασιακή περιπλάνηση για μόνιμους και αναπληρωτές.

Να αποσυρθεί το προσχέδιο Υπουργικής Απόφασης που ανοίγει το δρόμο για απολύσεις αναπληρωτών!!

Η κυβέρνηση έδωσε στη δημοσιότητα προσχέδιο Υπουργικής Απόφασης με θέμα: «καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή».

Η Υπουργική Απόφαση έρχεται ως εξειδίκευση της Τροπολογίας που ψήφισε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πριν λίγες ημέρες στη Βουλή (29/3/2017), σύμφωνα με την οποία: δεν πρόκειται να γίνει ούτε ένας μόνιμος διορισμός μέχρι τουλάχιστον και το 2019 και την ίδια ώρα ο εκάστοτε Υπουργός αποκτά τη δυνατότητα να καθορίζει κατά το δοκούν τον αριθμό των αναγκών και των προσλήψεων αναπληρωτών στην ΕΑΕ.

Το προσχέδιο Υπουργικής Απόφασης επιχειρεί σοβαρές ανατροπές στον τρόπο πρόσληψης, που οδηγούν σε αλλαγές στη σειρά κατάταξης, δηλαδή σε απολύσεις!

Πρόκειται στην ουσία για καθορισμό κριτηρίων για την απόλυση αναπληρωτών κι όχι προσλήψεων!

  • Απαξιώνεται το βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή (5 μονάδες) και εξομοιώνεται σχεδόν με το μεταπτυχιακό (4 μονάδες) ή το διδακτορικό (6 μονάδες).

  • Απαξιώνεται η προϋπηρεσία (0,25 ανά μήνα).

  • Θεσπίζονται σειρά κοινωνικών κριτηρίων, όπως η πολυτεκνία, που αλλάζουν άρδην τη σειρά κατάταξης.

Πρόκειται για αλλαγές στην ίδια κατεύθυνση με αυτές που επιχείρησε να περάσει ο προηγούμενος Υπουργός Παιδείας το καλοκαίρι και σταμάτησαν κάτω από το βάρος των κινητοποιήσεων.

Γραμματεία Εκπαιδευτικών Ιωαννίνων: Για την επίσκεψη του Υπουργού Παιδείας

ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΙΣ ΦΙΕΣΤΕΣ ΕΞΩΡΑΪΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5:30 ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΦΑΓΕΙΑ.

Επίσκεψη θα πραγματοποιήσει στα Γιάννενα ο Υπουργός Παιδείας την Παρασκευή 31 Μαρτίου και το Σάββατο 1 Απριλίου. Ο υπουργός θα παραστεί σε εκδήλωση του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του ΤΕΙ την Παρασκευή το απόγευμα, ενώ το Σάββατο το μεσημέρι έχει προσκαλέσει σε συνάντηση τα Δ.Σ. ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ.

Η επίσκεψη γίνεται σε  μια περίοδο που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ σχεδιάζει να φέρει,  -με το κλείσιμο της «αξιολόγησης» - τα πιο ταξικά, τα πιο βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα των τελευταίων χρόνων. Γίνεται σε μια χρονική στιγμή που η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας,   καταθέτει νόμους και τροπολογίες, στα πλαίσια της επιτάχυνσης της αντιλαϊκής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, υποχρεώνοντας τους εκπαιδευτικούς να μπαίνουν στην τάξη στα 67χρόνια με τη μαγκούρα στο χέρι, που οι υποδομές των σχολείων και η μορφωτική διαδικασία υποβαθμίζονται συνεχώς,  που σχεδιάζεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και ο νέος συνδικαλιστικός νόμος ώστε να μπουν «στο γύψο» το συνδικαλιστικό κίνημα και οι αγώνες. Ταυτόχρονα με τα παραπάνω, οι υπουργοί της Κυβέρνησης με τις περιοδείες τους στην επαρχία και σε χώρους δουλειάς, προσπαθούν  να πλασαριστούν ως φίλοι των συνδικάτων και των λαϊκών συμφερόντων.

Αλήθεια τι διαφορετικό μπορεί να πει ο υπουργός παιδείας, που έχει την πρώτη ευθύνη για την κατάσταση στην εκπαίδευση;

ΕΛΜΕ Πειραιά: Για το Πρόγραμμα «Σχολικοί Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου»

Ανάλογες αποφάσεις έχουν πάρει και οι:

ΕΛΜΕ: Κεφαλονιάς - Ιθάκης

Ένα νέο πρόγραμμα της Ε.Ε. ξεκινάει από φέτος στα σχολεία, και συγκεκριμένα στα Λύκεια, με στόχο τις συνειδήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών. Πρόκειται για το πρόγραμμα «Σχολικοί Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου».

Γενικότερα αναφέρεται στην εγκύκλιο ότι κύριος στόχος του προγράμματος «είναι η προώθηση των Ευρωπαϊκών αξιών και ιδιαίτερα της πολιτικής - κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, μέσω της καλύτερης γνώσης και κατανόησης από τους μαθητές - μελλοντικούς νέους πολίτες, της λειτουργίας των Ευρωπαϊκών θεσμών και ιδιαίτερα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (...) και τις δυνατότητες για ενεργότερη συμμετοχή τους στο δημοκρατικό γίγνεσθαι στην Ευρωπαϊκή Ένωση».

Το "δημοκρατικό γίγνεσθαι" όμως της Ε.Ε. το ζούμε από "πρώτο χέρι" οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μας:

Γραμματεία Εκπαιδευτικών Φθιώτιδας: Ημερίδα επιχειρηματικής εφόδου στα σχολεία

Αντί για μόρφωση, κατάρτιση και δεξιότητες. Αντί για αμφισβήτηση, αποδοχή και προσαρμογή στην εκμεταλλευτική κοινωνία.

Στη Λαμία το ερχόμενο Σάββατο 1 Απρίλη οι Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας, σε συνεργασία με το Βρετανικό Συμβούλιο, διοργανώνουν Ημερίδα για εκπ/κούς με θέμα: Ενημέρωση για το πρόγραμμα «Δεξιότητες Ζωής (Life Skills)- Διαμορφώνοντας Ενεργούς Πολίτες».

Πρόκειται για Πρόγραμμα που αποτελεί μέρος του  εκπαιδευτικού προγράμματος του Βρετανικού Συμβουλίου και έχει τη στήριξη της τράπεζας HSBC. Στόχος του η διαμόρφωση από μέρους των μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου «...μιας σειράς δεξιοτήτων που αποκτώνται μέσω της μάθησης ή/και μέσω της εμπειρίας (...) για να βοηθούν άτομα και ομάδες να διαχειρίζονται αποτελεσματικά προβλήματα και ζητήματα της καθημερινότητας. (...) Η δημιουργικότητα, η κριτική σκέψη, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων, η επικοινωνία και η συνεργασία, η ιδιότητα του πολίτη, η σχέση της καθημερινότητας με την καριέρα, η προσωπική και η κοινωνική υπευθυνότητα είναι απαραίτητα χαρακτηριστικά για την επιτυχία στον 21ο αιώνα, χρήσιμα τόσο για υγιείς κοινωνίες όσο και για ισχυρούς, δυναμικούς, και με απήχηση στην αγορά εργασίας, ανθρώπους».

Δεν έχασαν τα λογικά τους το Βρετανικό Συμβούλιο και ο παγκόσμιος χρηματοπιστωτικός κολοσσός HSBC να ξοδεύουν τα λεφτά τους για να κάνουν τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών ολοκληρωμένες προσωπικότητες και επιχειρηματίες - ανταγωνιστές τους. Ούτε είναι οι μοναδικοί που έχουν εφορμήσει στη δημόσια εκπ/ση κάνοντας πράξη το «σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία»(των επιχειρήσεων εννοείται).

Σ.Ε.Π.Ε. "Ρόζα Ιμβριώτη": Εισήγηση στη συζήτηση του Συλλόγου για την Ειδική Αγωγή

"Οι αρνητικές εξελίξεις στην Ειδική Αγωγή και οι επιπτώσεις τους στα παιδιά με ειδικές ανάγκες, στις οικογένειές τους, στη λειτουργία του δημόσιου σχολείου, στους εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ-ΕΒΠ" 

Αγαπητοί γονείς, αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Μια ακόμη σχολική χρονιά οδεύει προς το τέλος της. Όπως και οι προηγούμενες χρονιές, αφήνει πίσω της τις συνέπειες των γνωστών πλέον χρόνιων προβλημάτων που δίνουν το «παρών» σε όλες τις δημόσιες εκπαιδευτικές δομές, οι οποίες ασφυκτιούν κάτω από το βάρος της συνεχούς υποχρηματοδότησης.

Οι λαϊκές οικογένειες αντιμετωπίζουν συνθήκες οικονομικής εξαθλίωσης λόγω των απάνθρωπων αντιλαϊκών μέτρων που εφαρμόζουν όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων ετών και συνεχίζει και η παρούσα κυβέρνηση.

Τη βαρβαρότητα αυτής της πολιτικής τη βιώνουν σε μεγαλύτερη ένταση τα άτομα με Αναπηρία, οι μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και οι οικογένειές τους, που θυσιάζονται στο βωμό των περικοπών και της «εξοικονόμησης» πόρων για να εξασφαλιστούν φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις για τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους.

Σ.Ε.Π.Ε. "Αργύριος Μοσχίδης": Για τα σεμινάρια για την Ειδική Αγωγή


Η επιμορφωτική διημερίδα με τίτλο:
“Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση” που θα πραγματοποιηθεί στο 3ο ΔΣ Μύρινας, αποτελεί εφαρμογή της τροπολογίας του Νόμου «Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις» που ψηφίστηκε τον Αύγουστο του 2016.

Το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί - για άλλη μια φορά - να επιφέρει αλλαγές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Σε συνέχεια του προηγούμενου νομοθετικού έργου για τα Τμήματα Ένταξης που μετέτρεψε το ρόλο του ειδικού παιδαγωγού σε αυτό του «γυρολόγου», με τη σημερινή τροπολογία, όπου η κυβέρνηση κωδικοποιεί την υφιστάμενη νομοθεσία για την Ειδική Αγωγή από το 2008 έως το 2016, επιβεβαιώνοντας όλα εκείνα τα άρθρα που έχουν επιφέρει καταστροφικές συνέπειες στην εκπαίδευση των παιδιών ΑμΕΑ και στην καταπάτηση των δικαιωμάτων των Εκπαιδευτικών Ειδική Αγωγής, του ΕΕΠ και ΕΒΠ (αναπλήρωση, ωρομισθία, άδειες, μόρια κ.ά.) και που επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα στον εκάστοτε Υπουργό Παιδείας να διαμορφώνει κατά το δοκούν τις «ανάγκες» στην ΕΑΕ, τα κριτήρια προσλήψεων και τις ίδιες τις προσλήψεις!, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έρχεται να δώσει ένα νέο χτύπημα στον πολύπαθο χώρο της Ειδικής Αγωγής.

Σε συνέχεια της πολιτικής των προηγούμενων κυβερνήσεων, νομοθετεί, όχι με βάση τις ανάγκες των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αλλά με «όρους μνημονίων» και με γνώμονα τις αντοχές της οικονομίας που υπηρετεί τα επιχειρηματικά κέρδη.

Γραμματεία Εκπαιδευτικών Φθιώτιδας: Παράσταση διαμαρτυρίας αναπληρωτών

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΣΤΕΡΕΑΣ 30/3/2017, 14:00 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Ανάμεσα στον ορυμαγδό των αντιεκπαιδευτικών, αντιδραστικών, αντιλαϊκών ανατροπών στη δημόσια εκπαίδευση είναι και η κατάργηση των διορισμών για αρκετά χρόνια, με προοπτική να μη γίνουν ούτε στα επόμενα.

Παράλληλα οι καταργήσεις – συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση μαθητών ανά τμήμα, η απαξίωση των ολοήμερων και η καταρράκωση της Ειδικής Αγωγής φέρνουν προ εργασιακού αδιεξόδου τους συναδέλφους αναπληρωτές της γενικής και της ειδικής. Νόμοι και τροπολογίες των δύο τελευταίων χρόνων τους πετάνε εκτός σχολείου με ό,τι αυτό σημαίνει για τη ζωή τους, αλλά και για τα μορφωτικά δικαιώματα χιλιάδων παιδιών.

ΕΛΜΕ Ζακύνθου: Συνεχίζουμε τον αγώνα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς

Συνεχίζουμε τον αγώνα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς-διεκδικούμε τα άμεσα δικαιώματα των συμβασιούχων! Συμμετέχουμε στις Πανελλαδικές κινητοποιήσεις για τα δικαιώματα των αναπληρωτών»

 

ΠΕΜΠΤΗ 30/3 ΣΤΙΣ 14.30 ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

 ΕΞΙΣΩΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΡΙΣΤΙΑ 3-7 ΑΠΡΙΛΗ!!

ΜΟΝΙΜΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΡΑ! 

Στις 23 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο της μέρας Πανελλαδικής Δράσης, εκατοντάδες συνάδελφοι μόνιμοι και αναπληρωτές σε όλη την Ελλάδα, μετά το κάλεσμα της Πρωτοβουλίας Αναπληρωτών-Ωρομισθίων, πολλών ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ σε όλη τη χώρα και της ΕΛΜΕ Ζακύνθου σε τοπικό επίπεδο, διαδήλωσαν και έστειλαν το μήνυμα στην Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ότι δεν δεχόμαστε να υπάρχουν εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας, ότι ο αγώνας αίτημα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς εδώ και τώρα ενώνει όλους τους εκπαιδευτικούς συναντιέται με τις αγωνίες, τις ανάγκες, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και των γονιών τους.

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Ηρακλείου: Κατοχύρωση ίσων δικαιωμάτων για αναπληρωτές και μόνιμους εκπαιδευτικούς

ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ  ΙΣΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΓΙΑ  ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΥΣ.

ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ στις 29/3 ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ

Κινητοποίηση την Τετάρτη 29/3 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης, στις 14:00 με αίτημα την μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, αλλά και την εξίσωση των αδειών μονίμων και αναπληρωτών.

Τρανταχτό παράδειγμα αποτελεί και η περίπτωση συναδέλφου μας αναπληρωτή, από το 1ο  Ειδικό Σχολείο Ηρακλείου, που λόγω σοβαρότατου προβλήματος υγείας, αδυνατεί να εργαστεί και βρίσκεται σε πολυήμερη άδεια, με τις ανάλογες συνέπειες…

Δεν αποτελεί επιλογή του η απομάκρυνση από το χώρο εργασίας του, αλλά ιατρική γνωμάτευση ώστε να αποφύγει τον άμεσο κίνδυνο της υγείας του.

Κυνική ομολογία συνέχισης της αδιοριστίας τουλάχιστον μέχρι το 2019!!!

Τροπολογία Υπουργείου Παιδείας για Αναπληρωτές και Ειδική Αγωγή

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ ομολογεί ότι δε θα προσληφθούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί - τουλάχιστον - μέχρι το 2019! Στην εισηγητική έκθεση της τροπολογίας που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών σχετικά με την πρόσληψη αναπληρωτών, ξεκαθαρίζει ότι:

«η προτεινόμενη ρύθμιση καθίσταται αναγκαία ενόψει: α) Των ισχυόντων και για τα σχολικά έτη 2017 - 2018 και 2018 - 2019 περιορισμών διορισμών/προσλήψεων προσωπικού στο δημόσιο τομέα, οι οποίοι υπαγορεύονται και κατά την περίοδο αυτή από εξαιρετικά σοβαρούς και επιτακτικούς δημοσιονομικούς λόγους (...) Οι ισχύοντες δημοσιονομικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, βάσει των πάγιων ισχυουσών διατάξεων».

Με την ίδια τροπολογία η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ κωδικοποιεί την υφιστάμενη νομοθεσία για την Ειδική Αγωγή από το 2008 έως το 2016, επιβεβαιώνοντας όλα εκείνα τα άρθρα που έχουν επιφέρει καταστροφικές συνέπειες στην εκπαίδευση των παιδιών ΑμΕΑ και στην καταπάτηση των δικαιωμάτων των Εκπαιδευτικών Ειδική Αγωγής, του ΕΕΠ και ΕΒΠ (αναπλήρωση, ωρομισθία, άδειες, μόρια κ.ά.). Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα στον εκάστοτε Υπουργό Παιδείας να διαμορφώνει κατά το δοκούν τις «ανάγκες» στην ΕΑΕ, τα κριτήρια προσλήψεων και τις ίδιες τις προσλήψεις!

Με αυτό τον τρόπο θα συνεχιστεί για τα επόμενα χρόνια το καταστροφικό φαινόμενο για την εκπαίδευση των παιδιών ΑμΕΑ, να έχουν κάθε χρόνο διαφορετικούς εκπαιδευτές, θα συνεχιστεί η υποστελέχωση των δομών της ΕΑΕ και φυσικά η περιπλάνηση των «μόνιμων πλέον αναπληρωτών»!

Η τροπολογία αυτή είναι πρόκληση και δεν πρέπει να τη δεχτούμε!

Syndicate content