Δευτεροβάθμια

Για το καθορισμό των κενών και των πλεονασμάτων από τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ για το σχολικό έτος 2016-2017

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Την τρέχουσα περίοδο συνεδριάζουν τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ με θέμα τα κενά και τα πλεονάσματα κάθε περιοχής. Μέσα από αυτή τη διαδικασία προκύπτουν τα οργανικά κενά, με βάση τα οποία θα πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις και συνολικότερα αποτυπώνουν σε γενικές γραμμές τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό κατά περιφέρεια και θα καθορίσουν τις εργασιακό μέλλον μονίμων και αναπληρωτών.

Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έχοντας την ίδια αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική κατεύθυνση με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, επιχειρεί να παρουσιάσει μια πλασματική εικόνα για την κατάσταση στην εκπαίδευση.

Έτσι, με βάση την εγκύκλιο του Υπουργείου, δηλαδή με βάση τα 27άρια - 30άρια τμήματα, τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα των Γυμνασίων και των ΕΠΑ.Λ., την κατάργηση του 3ωρου για τα εργαστήρια Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής και τη διατήρηση της αύξησης ωραρίου, τα υπηρεσιακά συμβούλια καλούνται να ελέγξουν τους πίνακες με βάση την εγκύκλιο προκειμένου οι Περιφερειακοί Διευθυντές να κάνουν τις εκτιμήσεις τους για τη νέα χρονιά! Επί της ουσίας δηλαδή καλούνται να επικυρώσουν τη συνολική αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική πολιτική και της παρούσας κυβέρνησης που οδηγεί:

Παναττική Γραμματεία Εκπαιδευτικών: Για την κινητοποίηση στο ΠΥΣΔΕ Αν. Αττικής

Την Τετάρτη 22/6/2016, πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας στο ΠΥΣΔΕ Αν. Αττικής από τα Δ.Σ και συναδέλφους των Ε΄ και Δ΄ ΕΛΜΕ Αν. Αττικής και της ΕΛΜΕ Νότιας Αθήνας.

Mε βάση την εγκύκλιο του Υπουργείου, δηλαδή με βάση τα 27άρια - 30άρια τμήματα, τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα των Γυμνασίων και των ΕΠΑ.Λ., την κατάργηση του 3ωρου για τα εργαστήρια Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής και τη διατήρηση της αύξησης ωραρίου, στην Ανατολική Αττική χάνονται συγκεντρωτικά  2760 ώρες.

Δεν είναι τυχαίο ότι στους νέους πίνακες, οι περισσότεροι κλάδοι παρουσιάζονται πλεονασματικοί ή με ελάχιστα ελλείμματα, γεγονός που θα οδηγήσει στον περιορισμό των μεταθέσεων και την ελαχιστοποίηση των προσλήψεων αναπληρωτών.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τον παρακάτω πίνακα:

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΠΛΕΟΝΑΣΜΑTΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ Β ΠΕΡΙΟΧΗΣ

ΠΕ02

21

17

ΠΕ04.01

12

10

ΠΕ04.02

15

6

ΠΕ05

22

12

ΠΕ06

29

3

ΠΕ11

36

25

ΠΕ15

9

2

ΠΕ17

ΜΗΧ.11 ΗΛ.6

ΗΛ. 4

ΠΕ19-20

51

20

Δυνάμεις της ΑΣΕ στην ΣΤ’ ΕΛΜΕ Αθήνας: Για τις συγχωνεύσεις των σχολικών επιτροπών

ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΣΥΣΣΩΜΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ!

Στη δραστική υποβάθμιση του ρόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας στη λειτουργία του σχολείου, προχωρά η διοίκηση του Δήμου Αθηναίων, καθώς αποφάσισε τη συγχώνευση των 14 Σχολικών Επιτροπών που υπάρχουν σήμερα σε δύο (μία για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και μία για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση) και των 7 Δημοτικών Επιτροπών Παιδείας σε 1.

Από την πρώτη στιγμή οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ της ΣΤ` ΕΛΜΕ δήλωσαν ότι ήταν  κάθετα αντίθετοι με την ενέργεια της Αντιδημάρχου Παιδείας του Δήμου Αθηναίων να στείλει επιστολή προς τους Διευθυντές των σχολείων  αναφορικά με τη σαρωτική αλλαγή που ετοίμαζε  η πλειοψηφούσα παράταξη "Δικαίωμα στην πόλη" του Καμίνη για την ενοποίηση των 7 Δημοτικών Επιτροπών Παιδείας και των 14 Σχολικών Επιτροπών του Δήμου Αθήνας. Το 2ο Διαμέρισμα της πόλης είχε ήδη αποφασίσει ομόφωνα (σε συνεδρίαση που προηγήθηκε) να μη δεχτεί την πρόταση. Αξίζει εδώ να αναφερθεί πως όλοι οι εκπρόσωποι και από τα 7 Δημοτικά Διαμερίσματα, γονεϊκοί φορείς και σωματεία εκπαιδευτικών προσήλθαν στη συζήτηση με αποφάσεις καταδίκης αυτών των αλλαγών.

ΕΛΜΕ - ΚΙ: Ημερίδα για το Σχολείο των λαϊκών αναγκών

Με την ουσιαστική συζήτηση για το σχολείο των λαϊκών αναγκών, μεταξύ όσων έδωσαν το «παρών», ολοκληρώθηκε η σχετική ημερίδα της ΕΛΜΕ-ΚΙ. Την κεντρική εισήγηση με θέμα «τι σχολείο θέλουμε» έκανε ο Πρόεδρος της Ένωσης, ενώ ακολούθησαν εισηγήσεις για τη φυσική αγωγή και την τεχνική εκπαίδευση από μέλη του ΔΣ. Εισήγηση έγινε, επίσης, από το Γραμματέα του Συνδέσμου Φιλολόγων με θέμα: «Οι ανθρωπιστικές σπουδές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στα χρόνια των μνημονίων». Ακολούθησαν παρεμβάσεις και προβληματισμοί για το ρόλο των φυσικών επιστημών, τη λειτουργία του σχολείου και την ανάγκη αλλαγών στο πρόγραμμα σπουδών, το ρόλο του μαθήματος της φιλοσοφίας, τη σχέση των φροντιστηρίων με το δημόσιο σχολείο, την ογκούμενη ιδεολογική χειραγώγηση της νεολαίας. Οι παρεμβάσεις αυτές έγιναν από μαχόμενους εκπαιδευτικούς των σχολείων, γονείς, μαθητές και τη Σχολική Σύμβουλο Φιλολόγων.

Η εκδήλωση είχε σαν στόχο να ανοίξει ο προβληματισμός γύρω από τις εξελίξεις στην εκπαίδευση και την ανάδειξη του αιτήματος για ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο σύγχρονης γενικής παιδείας ως απαίτηση των καιρών. Από τη σκοπιά αυτή συμβάλουμε και στο να ορθώσουν η εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και το λαϊκό κίνημα συνολικά το δικό τους σχεδιασμό απέναντι στις προωθούμενες αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις στην εκπαίδευση.

Σ.Ε.Π.Ε "Γ. Σεφέρης": Για την πανελλαδική παράσταση διαμαρτυρίας

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 23 ΙΟΥΝΗ 2016 10 π.μ. ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

Η κυβέρνηση σχεδιάζει την επόμενη σχολική χρονιά (2016 -2017) να προχωρήσει σε τεράστια περικοπή των συμβασιούχων εκπαιδευτικών. Με βάση την κατάσταση που διαμορφώνεται και με δεδομένο ότι η επίθεση, μας αφορά όλους.

 

Διεκδικούμε, όλοι μαζί, μέσα από τα σωματεία μας τα παρακάτω κοινά αιτήματα:

ΕΛΜΕ - ΚΙ: Σχετικά με τη μετεγκατάσταση των δύο ΓΕΛ του Αργοστολίου στο νέο σχολικό συγκρότημα στο Φαραώ

Σχετικά με την έναρξη λειτουργίας του νέου σχολικού συγκροτήματος στο Αργοστόλι (Φαραώ), η οποία έχει ανακοινωθεί για τη νέα σχολική χρονιά, το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ επισημαίνει τα εξής:

α) Ο λαός και η νεολαία του Νομού μπορούν και πρέπει να βγάλουν συμπεράσματα για τη σημασία των οργανωμένων αγώνων εκπαιδευτικών – γονέων – μαθητών – εργαζόμενων και την απαίτηση για σύγχρονες – ασφαλείς – δωρεάν υποδομές. Υπενθυμίζουμε πως το κτίριο έγινε με δημόσιες επενδύσεις, με παρέμβαση του κινήματος στο Νομό, κόντρα σε όλα τα όργανα τοπικής διοίκησης που ήθελαν να μπούμε στην επιλεξιμότητα των ΕΣΠΑ και έλεγαν πως το κράτος δε μπορεί να χρηματοδοτήσει έργα ή ότι χρειάζονται υποχρεωτικά οι ΣΔΙΤ. Το κτίριο έγινε κόντρα στις βασικές κατευθύνσεις που υλοποιούσαν και υλοποιούν διαχρονικά ΕΕ – κεφάλαιο - κυβερνήσεις και τοπική διοίκηση. Ο ρόλος του λαϊκού κινήματος αποδείχθηκε αναντικατάστατος και η ΕΛΜΕ-ΚΙ κράτησε σταθερό το μέτωπο και το τιμόνι του αγώνα.

β) Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έχει χαρακτηρίσει τη σεισμόπληκτη Κεφαλονιά ως προνομιούχα από πλευράς τμημάτων και υποδομών. Το ίδιο έχει πει και η τοπική οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ πως οι σεισμόπληκτοι κεφαλονίτες και τα παιδιά τους ζουν και μορφώνονται «σε συνθήκες ίδιες αν όχι καλύτερες από άλλες περιοχές»!!! Στο πλαίσιο αυτό θα γίνει προσπάθεια η μετεγκατάσταση δύο σχολείων στο νέο συγκρότημα στο Φαραώ να γίνει μια φιέστα που θα σκεπάσει την άθλια πραγματικότητα των σχολικών υποδομών.

Α.Σ.Ε στην Ε΄ ΕΛΜΕ Αν. Αττικής: Για το κτιριακό πρόβλημα του ΓΕΛ Πικερμίου

Η ανακοίνωση αυτή  κατατέθηκε στο ΔΣ της Ε' ΕΛΜΕ Αν. Αττικής ως πρόταση ψηφίσματος από την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών (το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το Π.Α.ΜΕ.) για να υιοθετηθεί ως ψήφισμα του σωματείου. Καμία από τις υπόλοιπες δυνάμεις δεν το υπερψήφισε...

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Με αφορμή το ζήτημα σχολικής στέγης που έχει προκύψει στο ΓΕΛ Πικερμίου θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής:

Εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς βιώνουμε καθημερινά τις τραγικές ελλείψεις σε αίθουσες, υλικοτεχνική υποδομή, εργαστήρια, χώρους αθλητικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων, με συνέπεια την υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Στην περιοχή μας τα προκάτ σχολεία έχουν γίνει καθεστώς!

Ενώ λοιπόν ήταν δεδομένη η αύξηση του μαθητικού πληθυσμού στην Ανατολική Αττική την τελευταία δεκαετία, η σημερινή κυβέρνηση -όπως και οι προηγούμενες- δεν μερίμνησε προκειμένου να κατασκευαστούν σύγχρονα, δημόσια και ασφαλή σχολεία. Αυτό που κρύβεται πίσω από τα γνωστά προσκόμματα – που ακούγονται σε πολλούς Δήμους - περί «έλλειψης οικοπέδων» (στα Μεσόγεια;;;), περί «χρονοβόρων διοικητικών διαδικασιών» και περί «έλλειψης χρημάτων» είναι ότι χρόνια τώρα οι κυβερνήσεις και αυτοί που κατέχουν τον πλούτο θεωρούν πιο σημαντικό να δώσουν φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις στις μεγαλοεπιχειρήσεις παρά στη μόρφωση των παιδιών. 

Γραμματεία Εκπαιδευτικών Ρόδου: Επιστολή για τις εξελίξεις στην Παιδεία

 Εργαζόμενε, αυτοαπασχολούμενε, γονιέ, νέα-νέε. 

Το τελευταίο κουδούνι που θα χτυπήσει σε λίγες ημέρες σε όλα τα σχολεία της χώρας θα σημάνει τη λήξη μιας χρονιάς που τερματίζει μετρώντας κενά, χαμένες ώρες, χαμένη γνώση. Ο πόλεμος που μαίνεται ενάντια στα ασφαλιστικά μας δικαιώματα, στην υγεία, στην εργασία δεν αφήνει ανεπηρέαστο το μέτωπο της Παιδείας με θύματα τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς τους. Το 3ο μνημόνιο και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ φέρνουν μεταρρυθμίσεις ντυμένες με «παιδαγωγικό» φερετζέ στο χώρο της παιδείας, κάνοντας το σχολείο ακόμα πιο αντιδραστικό και διαφοροποιημένο απέναντι στους μαθητές του. Πιο αναλυτικά: 

Παιδαγωγική θεωρία Νο 1: Για να σε γράψω πρέπει να το «αξίζεις»! 

Στο «παιδαγωγικά ορθό» Ολοήμερο δημοτικό και νηπιαγωγείο οι εγγραφές των παιδιών θα γίνονται με τον όρο ότι και οι δυο γονείς εργάζονται (με βεβαίωση από τον εργοδότη), διαθέτουν κάρτα ανεργίας (άνεργοι με αποδείξεις!) ή ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες (ναρκομανείς-ανάπηροι κ.λ.π). Με αυτό τον τρόπο περιορίζεται ο αριθμός των μαθητών που εγγράφονται στο ολοήμερο, αποκλείοντας μια μεγάλη μερίδα μαθητών από το σχολείο, κλείνοντας τμήματα που η ύπαρξη τους σήμερα αποτελεί ανάγκη για τη μέση οικογένεια.

 

Παιδαγωγική θεωρία Νο 2: Σχολείο «Ενιαίο» όπως «σκίζω τα μνημόνια;» 

Το σχολείο έχει τον τίτλο «Ενιαίο» αλλά, στην περίπτωση αυτή, ότι δηλώσεις δεν είσαι! Είναι ξεκάθαρο μέσα από μια απλή ανάγνωση των πορισμάτων του Εθνικού διαλόγου για την Παιδεία, ότι στόχος τους είναι η οικονομική και διοικητική αυτονομία της σχολικής μονάδας (αυτοχρηματοδότηση, προσλήψεις εκπαιδευτικών ανά σχολική μονάδα, διαφορετικά βιβλία στο όνομα της δήθεν παιδαγωγικής ελευθερίας). Στην πραγματικότητα μιλάμε για ένα σχολείο βαθιά ταξικό, διαφοροποιημένο και κατηγοριοποιημένο που θα εξαρτάται από την τσέπη του γονιού, την οικονομική κατάσταση του δήμου, τους χορηγούς που θα βρίσκει και θα εξασφαλίζει το ίδιο. Ένα σχολείο που θα είναι τόσο ενιαίο σε περιεχόμενο και λειτουργία, όσο και το εισόδημα ξενοδόχου – ξενοδοχοϋπαλλήλου.

Πανελλαδική Γραμματεία: Για τις αλλαγές στα μαθήματα και το ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου

Το Γυμνάσιο αλλάζει; Έχουμε «ελάφρυνση» των μαθητών ή «ελάφρυνση» από καθηγητές;

Το Υπουργείο προχωρά σε αλλαγές σύμφωνα με τις παιδαγωγικές ανάγκες των μαθητών;

 Δίνουμε στη δημοσιότητα ορισμένα στοιχεία (που επιμελώς κρύβει το Υπουργείο Παιδείας…) από τις επιπτώσεις που επιφέρουν οι αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου.

Έχουμε μείωση του ωρολογίου προγράμματος κατά 3 ώρες ανά τάξη.

Αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα στο Γυμνάσιο 2016 - 2017 

Τάξη

Α’

Β’

Γ’

Μειώνεται

1 ώρα Αρχαίων

1 ώρα Αρχαίων

1 ώρα Αρχαίων

1 ώρα project

1 ώρα project

2 ώρες project

1 ώρα Γεωγραφίας

1 Οικ. Οικονομίας

 

1 ώρα Βιολογίας

-

-

Αυξάνεται

1 ώρα Νεοελληνικών

-

-

Διαφορά

- 3ώρες

- 3ώρες

- 3ώρες

Αυτές οι ώρες που μειώνονται αντιστοιχούν όμως σε καθηγητές που χάνονται.

ΕΛΜΕ - ΚΙ: Εκδήλωση για αναπληρωτές – ανέργους – ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς!!!

Εκδήλωση για αναπληρωτές – ανέργους – ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς!!!

8 ΙΟΥΝΗ 2016

Εργατικό Κέντρο Κ-Ι, 8 μμ

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση του σωματείου Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών του Νομού, προκειμένου να πραγματοποιηθεί κοινή εκδήλωση με θέμα: «Η εργασιακή περιπλάνηση – ελαστικοποίηση – αδιοριστία αναπληρωτών - ιδιωτικών εκπαιδευτικών και η απάντηση του κινήματος». Η εκδήλωση συμπίπτει με τη μέρα που έχει οριστεί ως μέρα δράσης για την παιδεία, που στην πρωτοβάθμια υπάρχει 24ωρη απεργία, με αιχμή το αίτημα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς. Την ίδια μέρα υπάρχει και πανυγειονομική απεργία.

Η κατάσταση των αδιόριστων συναδέλφων χειροτερεύει, στα φροντιστήρια πανελλαδικά επικρατούν απαράδεκτοι εργασιακοί όροι γαλέρας και η ελαστική εργασία στην κρατική εκπαίδευση έχει γενικευτεί. Το «νέο σχολείο» της αγοράς και της ΕΕ που υλοποιείται από τη συγκυβέρνηση (με τις πλάτες του κυβερνητικού συνδικαλισμού), θα οξύνει τους ταξικούς φραγμούς για τους μαθητές και τα επαγγελματικά αδιέξοδα για τους εκπαιδευτικούς. Αφορά τους πάντες το σε ποια κατάσταση θα βρεθούν τα σχολεία το Σεπτέμβρη, αφού οι συνθήκες στα σχολεία θα χειροτερέψουν ραγδαία, χιλιάδες αναπληρωτές θα βρεθούν άνεργοι και θα ασκείται ακόμη περισσότερη πίεση για νέο χτύπημα στις συνθήκες εργασίας στον ιδιωτικό τομέα της εκπαίδευσης.

Πανελλαδική Γραμματεία: Η κοροϊδία της κυβέρνησης πάει σύννεφο!

Την Παρασκευή 3 Ιούνη 2016 το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ πραγματοποίησε συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας, όπου συζητήθηκαν οι προτεινόμενες, από το Υπουργείο, αλλαγές για την επόμενη σχολική χρονιά στο Γυμνάσιο. Με βάση τα λεγόμενα ο σχεδιασμός περιλαμβάνει:

  • 2 τετράμηνα φοίτησης (από 3 τρίμηνα που ισχύουν). Αναφέρθηκε επίσης στην πιλοτική εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης των μαθητών, η οποία εξετάζεται να γενικευτεί. Οι εξετάσεις θα γίνονται σε «βασικά» μαθήματα (4 έως 6 το πολύ), π.χ. γλώσσα και μαθηματικά όπως είπε χαρακτηριστικά.

  • Μείωση της ύλης.

  • Διεύρυνση του διδακτικού έτους μέχρι το τέλος του Μαΐου.

  • Μείωση του ωρολογίου προγράμματος κατά 3 ώρες (από 35 σε 32), με πιθανή ενσωμάτωση της ερευνητικής εργασίας στα υπόλοιπα μαθήματα και κατάργηση 1 ώρας αρχαίων.

  • Ακόμα ο Υπουργός έκανε λόγο για «λελογισμένη διεύρυνση αναθέσεων» μαθημάτων σε διάφορες ειδικότητες.

Εκτός από τον προγραμματισμό του Γυμνασίου, ο Υπουργός αναφέρθηκε και στα πορίσματα του διαλόγου για τα οποία είπε ότι υιοθετεί τη γενική τους κατεύθυνση, που δεν είναι άλλη από το σχολείο της “αυτονομίας”, “της ευελιξίας” και των “εξατομικευμένων” σπουδών σε όλη τη κλίμακα της εκπαίδευσης, όπως περιγράφεται από τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και από τη στρατηγική της Ε.Ε. που υλοποίησαν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Αυτό το σχολείο, της ταξικής διαφοροποίησης και των ταξικών φραγμών, προσαρμόζεται στους “δημοσιονομικούς περιορισμούς” της κυβέρνησης.

Δήλωση των εκπροσώπων του Π.Α.ΜΕ στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ

Περί αθλιοτήτων και άλλα σχετικά....

Στο Διοικητικό Συμβούλιο (24-5-2016) της ΟΛΜΕ οι εκπρόσωποι του Π.Α.ΜΕ κατέθεσαν το εξής κείμενο:

“Στις 23/5 κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο ανακοίνωση που αφορά τις καταγγελίες που έχουν γίνει για τον Πρόεδρο της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης από άλλες παρατάξεις του σωματείου. Στο διαδίκτυο η σχετική ανακοίνωση υπογράφεται από “36 εκπροσώπους των ΕΛΜΕ στην ΓΣ των Προέδρων των ΕΛΜΕ”.

Η δήλωση αυτή υπογράφεται στη πλειοψηφία τους από συνδικαλιστές συγκεκριμένης παράταξης και μολονότι επιχειρείται να εμφανιστεί ότι είναι απόφαση των αντίστοιχων ΕΛΜΕ που παραβρέθηκαν στη Γενική Συνέλευση των Προέδρων το Σάββατο στις 21 Μάη 2016, στην συντριπτική πλειοψηφία των ΕΛΜΕ αυτή η ανακοίνωση δεν συζητήθηκε από τους συναδέλφους στις ΓΣ των ΕΛΜΕ, ούτε ήταν καν θέμα στα ΔΣ των ΕΛΜΕ. Μάλιστα κάποιοι από τους 36 υπογράφοντες δεν ήταν καν παρόντες στην ΓΣ των Προέδρων.

ΕΛΜΕ - ΚΙ: Πρόγραμμα Δράσης ΕΛΜΕ ΚΕφαλονιάς - Ιθάκης

  1. Σάββατο 21/5, 10.30 πμ, πλατεία ριζοσπαστών Ληξούρι, συμμετοχή στη συγκέντρωση των συλλόγων γονέων και της επιτροπής αγώνα φορέων. Πορεία στο Μαντζαβινάτειο για υγεία – σεισμόπληκτους.

  2. Κυριακή 22/5, 8 μμ, ΕΚΚΙ, συγκέντρωση και πικετοφορία του Εργατικού Κέντρου ενάντια στο νέο μνημόνιο – «κόφτη» και τα άλλα αντιλαϊκά μέτρα (φορολογικά, κόκκινα δάνεια).

  3. Παρασκευή 27/5, 12.30 το μεσημέρι, ΔΔΕ Κεφαλονιάς (πρώην στρατολογία), παράσταση ΔΣ ΕΛΜΕ-ΚΙ για τα προβλήματα στην παιδεία (περικοπές σε τμήματα ένταξης, καταργήσεις - συγχωνεύσεις τμημάτων – σχολείων – τομέων - ειδικοτήτων, κατάργηση υπευθύνων εργαστηρίων, περιορισμός προσλήψεων κοκ).

  4. Προετοιμάζουμε μαζική, πανελλαδική κινητοποίηση αναπληρωτών στο Υπουργείο Παιδείας το δεύτερο δεκαήμερο του Ιούνη.

  5. Παρασκευή 24/6 (ή Σάββατο 25/6) κεντρική εκδήλωση (ημερίδα) ΕΛΜΕ-ΚΙ με θέμα «τι σχολείο θέλουμε» και πρόσκληση σε φορείς και όποιον συνάδελφο επιθυμεί να εισηγηθεί σχετικά.

  6. Πέμπτη – Παρασκευή 29 – 30/6 μετάβαση την Αθήνα με την Επιτροπή Αγώνα Φορέων και κινητοποίηση για παιδεία – υγεία – σεισμόπληκτους.

ΕΛΜΕ Ζακύνθου: Απόφαση Δ.Σ. της ΕΛΜΕΖ για τη Γ.Σ. των προέδρων

Χαιρετίζουμε τις 3ημερες μαζικές και μαχητικές απεργιακές κινητοποιήσεις και διαδηλώσεις των εργαζομένων που έγιναν σε όλη τη χώρα κατά τη διάρκεια ψήφισης των σκληρών μέτρων σε ασφαλιστικό - φορολογικό στη Βουλή.

Οι μεγάλες συγκεντρώσεις του ταξικού κινήματος και τις τρεις ημέρες αλλά και η πολύμηνη μάχη που έδωσαν οι εργαζόμενοι, οι αυτοαπασχολούμενοι, οι αγρότες και η νεολαία, έδωσαν δυναμική απάντηση στην κυβέρνηση. Τα μέτρα αυτά, όπως και τα προηγούμενα, δεν έχουν τη συναίνεση και τη συμφωνία του λαού.

Ούτε ο αγώνας, ούτε η ζωή σταματάει με την ψήφιση ενός νομοσχεδίου, όσο αντιλαϊκό κι αν είναι αυτό.

Καμιά απογοήτευση. Συνεχίζουμε!

Οι αγώνες που έγιναν με αιχμή το νόμο-λαιμητόμο για το Ασφαλιστικό, αποτελούν σημαντική πείρα για όλους τους εργαζόμενους, αφήνουν σημαντική παρακαταθήκη για τη συνέχεια. Οι εργαζόμενοι δείξαμε ένα σημαντικό μέρος της δύναμής μας. Αν πιστέψουμε, πραγματικά σ΄αυτήν, μπορούμε όχι μόνο να καθυστερήσουμε αντιλαϊκά μετρά και πολιτικές αλλά και να ανοίξουμε άλλο δρόμο, άλλη προοπτική για μας και τα παιδιά μας.

Είναι θετικό και ελπιδοφόρο το γεγονός ότι υπάρχουν σημαντικές δυνάμεις μέσα στο λαό και τους εργαζομένους που δεν το βάζουν κάτω, δεν συμβιβάζονται και δεν υποχωρούν,  είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν μπροστά, να φέρουν τα πάνω κάτω!!

ΕΛΜΕ Ζακύνθου: Συμμετοχή στην πικετοφορία του ΕΚΖ την Κυριακή 22 Μάη στις 19.00 έξω από τη Νομαρχία

Το Σαββατοκύριακο 21-22 Μάη η κυβέρνηση φέρνει στη Βουλή το νέο γύρο επίθεσης στο λαϊκό εισόδημα, στο ασφαλιστικό, στους μισθούς! Φέρνουν και πάλι μέσα στο Σαββατοκύριακο και με διαδικασίες φαστ-τρακ το αντιλαϊκό νομοσχέδιο, που αφορά επιβολή νέων έμμεσων φόρων στη συντριπτική πλειοψηφία του εργαζόμενου λαού που στενάζει, ιδιωτικοποιήσεις, «απελευθέρωση» των «κόκκινων» δανείων, νέες φοροαπαλλαγές στο μεγάλο κεφάλαιο.
 
Στο νέο νομοσχέδιο που θα φέρει η κυβέρνηση, περιλαμβάνεται ο αυτόματος κόφτης δηλαδή ένα αυτόματος μπαλτάς που θα κόβει και θα μειώνει μισθούς και συντάξεις, κοινωνικά επιδόματα θα προκαλεί αυτόματες περικοπές σε κονδύλια προς τα ασφαλιστικά ταμεία, τα νοσοκομεία, τα σχολεία, τα πανεπιστήμια, τους δήμους και άλλους φορείς της Τοπικής Διοίκησης, όταν θα διαπιστώνεται πως δεν πιάνονται οι δημοσιονομικοί στόχοι των κρατικών προϋπολογισμών και του μνημονίου. 
 
Η κυβέρνηση λέει ψέματα, φέρνει νέο, 4ο μνημόνιο. Την ίδια στιγμή γενικεύει τη φοροεπέλαση παντού: Αυξάνουν τον ΦΠΑ από το 23% στο 24%, εξέλιξη που θα επιφέρει νέες μαζικές αυξήσεις σε προϊόντα λαϊκής κατανάλωσης. Αυξάνουν τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης που επιβάλλονται στη βενζίνη, στο πετρέλαιο κίνησης, στο πετρέλαιο θέρμανσης, στο υγραέριο, στο φυσικό αέριο και στην κηροζίνη με εφαρμογή από 1η Ιούνη. Σχεδιάζουν να επιβάλουν νέους ειδικούς φόρους στη σταθερή τηλεφωνία, στη συνδρομητική τηλεόραση, στα τσιγάρα, στα τέλη των αυτοκίνητων, στον καφέ, στα ποτά! Κίνητρα και προνόμια στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους!

Ομοσπονδία Γονέων Περιφέρειας Αττικής: Όλοι την Παρασκευή στο Σύνταγμα!

Ανάλογες αποφάσεις έχουν πάρει και οι:
ΣΕΠΕ: "Ρόζα Ιμβριώτη", "Ο Θουκιδίδης", "Ο Μακρυγιάννης",  "Μ. Παπαμαύρος", "Γ. Σεφέρης"

ΟΛΟΙ ΣΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20/05/2016 ΣΤΙΣ 6.00 μμ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ καταγγέλλει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ γιατί με την νέα επαίσχυντη υπουργική απόφαση του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με τα ολοήμερα σχολεία συνεχίζει την αντιεκπαιδευτική πολιτική της και οδηγεί σε απόγνωση τις λαϊκές οικογένειες τσακίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας. Η εξέλιξη αυτή έρχεται να προστεθεί στη νομοθετική ρύθμιση που προωθεί η κυβέρνηση και οδηγεί στην κατάργηση και συγχώνευση πολλών Νηπιαγωγείων σε όλη τη χώρα καθώς επίσης και στις τροπολογίες που καταργούν τα τμήματα ένταξης.

Σ.Ε.Π.Ε "Γ. Σεφέρης": Για την κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Την Παρασκευή 13 Μαΐου πραγματοποιήθηκε μαζική κινητοποίηση εκπαιδευτικών , στο Υπουργείο Παιδείας με τη συμμετοχή του Συλλόγου μας, σωματείων Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, της Ομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων Αττικής καθώς και της Πρωτοβουλίας Αναπληρωτών – Ωρομισθίων.

Η κινητοποίση ήταν συνέχεια των κινητοποιήσεων του προηγούμενου διαστήματος, ενάντια στα μέτρα της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ που σαρώνουν τις ζωές μας (ασφαλιστικό – φορολογικό), χτυπούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και θα στείλουν την πλειοψηφία των συναδέλφων αναπληρωτών στην ανεργία!

ΑΠΑΙΤΗΣΑΜΕ: Να παρθoύν πίσω οι διατάξεις για τα ολοήμερα σχολεία, τα νηπιαγωγεία και τα τμήματα ένταξης.

Στα πλαίσια της κινητοποίησης πραγματοποιήθηκε συνάντηση των Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ με τη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Οι συνδικαλιστικές πλειοψηφίες της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ άφησαν για δεύτερη φορά εκτός την Πρωτοβουλία Αναπληρωτών και την Ομοσπονδία Γονέων Αττικής και την ΑΣΓΜΕ!

Πρόταση προς τα Δ.Σ. και τις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και των Συλλόγων

Όλοι και όλες στις Γενικές Συνελεύσεις, των σωματείων μας, να συζητήσουμε, να οργανώσουμε την συνέχεια της πάλης μας ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική!

Χαιρετίζουμε τις 3ημερες μαζικές και μαχητικές απεργιακές κινητοποιήσεις και διαδηλώσεις των εργαζομένων που έγιναν σε όλη τη χώρα κατά τη διάρκεια ψήφισης των σκληρών μέτρων σε ασφαλιστικό - φορολογικό στη Βουλή.

Οι μεγάλες συγκεντρώσεις του ταξικού κινήματος και τις τρεις ημέρες αλλά και η πολύμηνη μάχη που έδωσαν οι εργαζόμενοι, οι αυτοαπασχολούμενοι, οι αγρότες και η νεολαία, έδωσαν δυναμική απάντηση στην κυβέρνηση. Τα μέτρα αυτά, όπως και τα προηγούμενα, δεν έχουν τη συναίνεση και τη συμφωνία του λαού.

Ούτε ο αγώνας, ούτε η ζωή σταματάει με την ψήφιση ενός νομοσχεδίου, όσο αντιλαϊκό κι αν είναι αυτό.

Καμιά απογοήτευση. Συνεχίζουμε!

Οι αγώνες που έγιναν με αιχμή το νόμο-λαιμητόμο για το Ασφαλιστικό, αποτελούν σημαντική πείρα για όλους τους εργαζόμενους, αφήνουν σημαντική παρακαταθήκη για τη συνέχεια. Οι εργαζόμενοι δείξαμε ένα σημαντικό μέρος της δύναμής μας. Αν πιστέψουμε, πραγματικά σ΄αυτήν, μπορούμε όχι μόνο να καθυστερήσουμε αντιλαϊκά μετρά και πολιτικές αλλά και να ανοίξουμε άλλο δρόμο, άλλη προοπτική για μας και τα παιδιά μας.

Για τη φημολογία περί απεργίας στις Πανελλαδικές εξετάσεις

Τις τελευταίες μέρες, από διάφορα πολιτικά και μιντιακά κέντρα, συντηρείται μια φιλολογία για απεργία μέσα στις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Τη δουλειά τους κάνουν οι άνθρωποι. Για το συνδικαλιστικό κίνημα όμως, η επιλογή των μορφών πάλης είναι μια σημαντική υπόθεση. Βασικό κριτήριο είναι να δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για την ενότητα του κλάδου, τη συμμαχία με τους υπόλοιπους εργαζόμενους, τους γονείς και τους μαθητές ώστε να υπάρχει δυναμική και αποτελεσματικότητα στον αγώνα.

Η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ (ΣΥΡΙΖΑ και ΔΑΚΕ)  δεν έκανε τίποτα για την προετοιμασία όλων των παραπάνω, για τη δημιουργία τέτοιων προϋποθέσεων. Το αντίθετο. Όχι μόνο δεν επιδίωξε το συντονισμό της πάλης για τα ζητήματα της Παιδείας με το γονεικό κίνημα, αντιθέτως στην τελευταία κινητοποίηση στο Υπουργείο, κράτησε εχθρική στάση απέναντι στους γονείς, δεν δέχτηκε να παραβρεθεί η αντιπροσωπεία της ΑΣΓΜΕ στη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας.

Οι φημολογίες για υποτιθέμενη απεργία μέσα στις Πανελλαδικές εξετάσεις, που αναπαράγονται από τα ΜΜΕ τις τελευταίες μέρες, λειτουργούν υπονομευτικά για τον αγώνα και τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών. Οι ίδιες δυνάμεις που υπονόμευσαν τον αγώνα όλο το προηγούμενο διάστημα, έρχονται τώρα στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ με προτάσεις βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης. Μια τέτοια πρόταση είναι τυχοδιωκτική και λειτουργεί εκφυλιστικά για το ίδιο το κίνημα.

Πανελλαδική Γραμματεία: Για τους υπεύθυνους εργαστηρίων στη Β΄ Βάθμια Εκπαίδευση

Νέο χτύπημα στα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών αποτελεί η Τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας που αιφνιδιαστικά κατατέθηκε και ψηφίστηκε στο Σχέδιο Νόμου «ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» την Παρασκευή 6 Μάη.

Το Υπουργείο  με τη συγκεκριμένη τροπολογία καταργεί τους υπεύθυνους  εκπαιδευτικούς της πληροφορικής και των φυσικών επιστημών στα εργαστήρια των Γυμνασίων και των Λυκείων και περιορίζει τις  ώρες για τους υπεύθυνους εργαστηρίων στην Τεχνική Εκπαίδευση. Παραμένει το καθεστώς της μη ύπαρξης υπευθύνων εργαστηρίων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, παρότι αποτελεί αναγκαιότητα για την υποστήριξη της μορφωτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας.

Το μέτρο αυτό είναι άρρηκτα δεμένο με την κυβερνητική πολιτική της υποχρηματοδότησης και των δραματικών περικοπών σε προσωπικό. Υποβαθμίζει το ρόλο των εργαστηρίων, του πειράματος μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς τη χαρακτηρίζει ως άλλη μια εξωδιδακτική δραστηριότητα, ανάμεσα στις άλλες που ανατίθενται και στους εκπαιδευτικούς αυτών των ειδικοτήτων (π.χ myschool, γραμματειακή δουλειά κ.α.).

Syndicate content