Δευτεροβάθμια

ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ Δ.Σ.ΤΩΝ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΔΟΕ

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ, ΤΗ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τη χρονιά που πέρασε η πλειοψηφία του κλάδου έδειξε την αντίθεσή της στην προώθηση του αντιδραστικού κρατικού έλεγχου, στη λεγόμενη αξιολόγηση.

Οι αποφάσεις Γενικών Συνελεύσεων και Διοικητικών Συμβουλίων των ΕΛΜΕ, οι αποφάσεις χιλιάδων συλλόγων διδασκόντων ενάντια στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας, αποτελούν θετική παρακαταθήκη στην αναμέτρηση με την πολιτική της κυβέρνησης και της Ε.Ε.

Η κυβέρνηση, προκειμένου να κάμψει τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών, υποχρεώθηκε να προχωρήσει στην έκδοση εγκυκλίου για την υποχρεωτική συγκρότηση ομάδων εργασίας, εκτοξεύοντας απειλές σε όσους αντιτίθενται έμπρακτα στην υλοποίηση της αξιολόγησης-αυτοαξιολόγησης κι αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά ότι αντιλαϊκή πολιτική και αυταρχισμός πάνε μαζί.

Η μάχη ενάντια στην αξιολόγηση, ενάντια στο σύνολο της αντιλαϊκής πολιτικής κυβέρνησης-Ε.Ε.-κεφαλαίου, πρέπει να συνεχιστεί. Για μια ακόμα φορά επισημαίνουμε ότι:

Η λεγόμενη αξιολόγηση δεν έχει καμία σχέση με την ανάγκη επιστημονικής, τεχνικής, επαγγελματικής στήριξης των δημοσίων υπαλλήλων, των εκπαιδευτικών. Ούτε έχει στόχο να εξαλείψει τις αιτίες που δημιουργούν και οξύνουν τα λαϊκά προβλήματα.

Α.Σ.Γ.Μ.Ε.: Για τον έναν χρόνο από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα από τους φασίστες-εγκληματίες της Χρυσής Αυγής

Στις 18 Σεπτέμβρη συμπληρώνεται ένας χρόνος από τη δολοφονία του Κερατσινιώτη μουσικού αντιφασίστα Παύλου Φύσσα από τα τάγματα εφόδου της Χρυσής Αυγής (Χ.Α.)

Η ΑΣΓΜΕ καλείς γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς, όλους τους εργαζόμενους, να βροντοφωνάξουν “...δεν θα περάσει ο φασισμός” !

Τη μαύρη μέρα της δολοφονίας, 18 Σεπτέμβρη, γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί, κρατάμε ενός λεπτού σιγή, μέσα στα σχολεία, στη μνήμη όλων αυτών που χάθηκαν από το ναζιστικό-φασιστικό τέρας.

Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στις αιτίες που γεννούν το φασισμό. Ενάντια σε ένα σύστημα που στηρίζεται στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, που τον φασισμό τον χρειάζεται και γι’ αυτό τον αξιοποιεί σαν μακρύ χέρι, σαν μπαμπούλα ενάντια στους λαϊκούς αγώνες.

Π.Α.ΜΕ.: Αγώνας για μόρφωση, ζωή με δικαιώματα, για το σχολείο των λαϊκών αναγκών

Γονείς, Εκπαιδευτικοί, Μαθητές,

Θέλουμε να ευχηθούμε καλή σχολική χρονιά, κάθε πρόοδο και επιτυχία στα παιδιά μας.

Γνωρίζεις από πρώτο χέρι, ότι με το ξεκίνημα κάθε σχολικής χρονιάς ένας ακόμα βραχνάς έρχεται να προστεθεί δίπλα σε τόσους και τόσους που αντιμετωπίζεις κάθε μέρα.

Η δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορεί να ακουστεί, όταν πρέπει να βάζεις συνεχώς το χέρι στην τσέπη, να πληρώσεις κυριολεκτικά για τα πάντα.

Στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση λείπουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Οι εξαγγελίες για 19,5 χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών και τα μπαλώματα στα ωρολόγια προγράμματα, δεν λύνουν το πρόβλημα. Το υπουργείο Παιδείας συρρικνώνει ουσιαστικά τα ολοήμερα σχολεία, προκειμένου να μεταφέρει δασκάλους και να καλύψει τα κενά στο πρωινό πρόγραμμα. Αντί λύσης του οξυμένου αυτού προβλήματος με μαζικούς και μόνιμους διορισμούς, κυβέρνηση και ΕΕ γενικεύουν το καθεστώς της ελαστικής εργασίας. Είναι οι χιλιάδες νέοι εκπαιδευτικοί που σπούδασαν με κόπο, και που σήμερα παραμένουν στην ανεργία, στην αναδουλειά, περιδιαβαίνοντας τα σχολεία της χώρας με μισθούς πείνας.

Πανελλαδική Γραμματεία: Νέα σχολική χρονιά, Νέοι Αγώνες για το δικαίωμα στη μόρφωση, στην εργασία, στη ζωή

Συναδέλφισσα, Συνάδελφε

Βρισκόμαστε μπροστά στην έναρξη μιας καινούριας σχολικής χρονιάς. Θέλουμε να σου ευχηθούμε από καρδιάς κουράγιο και καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που έχουμε μπροστά μας.

Γνωρίζεις από πρώτο χέρι ότι, παρά τις κυβερνητικές θριαμβολογίες, παρά την προσπάθεια να μας πείσουν ότι "τα χειρότερα πέρασαν", τα πράγματα γίνονται κάθε μέρα όλο και πιο δύσκολα. Τα βάρβαρα μέτρα που πάρθηκαν είναι όλα εδώ, σχεδιάζονται κι άλλα.

Ο μισθός δε φτάνει πια για να βγει ο μήνας, ενώ ετοιμάζουν και νέο μισθολόγιο, δηλαδή νέες μειώσεις στους μισθούς. Ένας νέος συνάδελφός μας, μόνιμος ή αναπληρωτής, καλείται να ζήσει με 600 ευρώ το μήνα και με αυτά τα ψίχουλα να νοικιάσει σπίτι, να φάει, να ζήσει την οικογένειά του.

Η φοροεπιδρομή συνεχίζεται, τα χαράτσια παραμένουν, το μόνο που αλλάζει είναι το όνομά τους.

Συνάδελφοί μας οδηγήθηκαν στη διαθεσιμότητα και στην απόλυση, ενώ προωθούνται 6.5 χιλιάδες νέες απολύσεις στο Δημόσιο. Η ανεργία θερίζει!

Πανελλαδική Γραμματεία: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ

  • Το δικαίωμα να ζούμε με αξιοπρεπείς μισθούς και όρους εργασίας
    δεν χωράει στα 5μηνα, στα voucher και στα ΕΣΠΑ
  • Ούτε πόντο πίσω από το δικαίωμα για μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους

  • Ενότητα και αγώνας ενάντια στην ανεργία και τις ελαστικές σχέσεις εργασίας

 Όλοι και όλες στο μεγάλο Παλλαϊκό-Πανελλαδικό Συλλαλητήριο ενάντια στην ανεργία

Σύνταγμα, Σάββατο 1 Νοέμβρη 12:00μμ

Συναδέλφισσα-Συνάδελφε αναπληρωτή,

Σου ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά και καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που έχεις μπροστά σου.

Ίσως είναι η πολλοστή φορά που εργάζεσαι σαν αναπληρωτής στο Δημόσιο Σχολείο.

Γνωρίζεις από πρώτο χέρι ότι η εργασία σαν αναπληρωτής για ένα χρόνο είναι εργασία με ημερομηνία λήξης.

Οι ανάγκες μας όμως για σταθερή δουλειά με δικαιώματα, για σταθερό, αξιοπρεπές εισόδημα, η ανάγκη μας να μεγαλώνουμε με αξιοπρέπεια την οικογένειά μας, δεν χωράει στα εφήμερα και με ημερομηνία λήξης προγράμματα εργασίας.

Έχουμε ανάγκη από ολόκληρη ζωή με δικαιώματα κι όχι με δόσεις.

ΕΛΜΕ ΚΙ: Έξω οι αξιολογητές από τα σωματεία

Με εργαλείο τον αντιδραστικό, κρατικό έλεγχο, τη λεγόμενη αξιολόγηση, κυβέρνηση – ΕΕ - επιχειρηματικοί όμιλοι, χτίζουν ένα σχολείο, «νέο» το λένε, που τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών. Οι τελευταίες εξελίξεις, με την Τράπεζα Θεμάτων, που φέτος γενικεύεται, τη βάση του 10, αλλά και τα αναλυτικά προγράμματα, κάνουν φανερό τι επιδιώκουν, δείχνουν «πού πάει το πράγμα». Θέλουν ένα «νέο» σχολείο, που σπρώχνει το μαθητή στη κατάρτιση και στην πρόωρη εργασία, που διαμορφώνει τον αυριανό φτηνό κι ευέλικτο εργαζόμενο, σύμφωνα με τις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων.

  • Όχι στον αντιδραστικό κρατικό έλεγχο, τη λεγόμενη αξιολόγηση
  • Κανένας συνάδελφος να μην κάνει αίτηση για «οικειοθελή» αξιολόγηση, να μην παραδώσει έκθεση αυτοαξιολόγησης προς το Διευθυντή ή το Σχολικό Σύμβουλο. Κανείς να μην πάρει μέρος στις διαδικασίες. Αν δοθούν έντυπα αυτοαξιολόγησης, τα καταθέτουμε στην ΕΛΜΕ.
  • Να μην προχωρήσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων στη συγκρότηση και λειτουργία των ομάδων εργασίας, όπως προβλέπει η διαδικασία για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
  • Με συλλογικά οργανωμένο τρόπο, μέσα από αποφάσεις Γενικών Συνελεύσεων, περιοδείες, συσκέψεις, να οργανώνουμε τον αγώνα ενάντια στον αντιδραστικό-κρατικό έλεγχο, τη λεγόμενη αξιολόγηση. Απαιτούμε να καταργηθεί όλο το αντιδραστικό, νομοθετικό πλαίσιο που έχει σχέση με τη λεγόμενη αξιολόγηση
  • Να οργανώσουμε την ενημέρωση των γονέων και των μαθητών για τους πραγματικούς στόχους της αξιολόγησης. Να αποκαλύψουμε τον αντιλαϊκό, ταξικό χαρακτήρα των αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση
  • Έξω οι αξιολογητές από τα σωματεία. Διαγραφή από τις ΕΛΜΕ Περιφερειακών Διευθυντών, Διευθυντών Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων. Όσοι Διευθυντές Σχολείων γίνουν αξιολογητές δεν έχουν θέση στις ΕΛΜΕ

Στη βάση των προηγούμενων το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ θα προτείνει στην Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση να μην είναι μέλη της ΕΛΜΕ ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεφαλονιάς – Ιθάκης και η Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων του Νομού.

Αργοστόλι 18 Σεπτέμβρη 2014

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας σήμερα Τετάρτη 17/9 στις 6.30 το απόγευμα στη Βουλή από μια σειρά φορείς

Άλλη μία σχολική χρονιά ξεκίνησε με ειδικά σχολεία να μην έχουν ανοίξει ή να υπολειτουργούν, ενώ το νέο θεσμικό πλαίσιο που ετοιμάζεται οδηγεί γενικά τη δημόσια ειδική αγωγή σε συρρίκνωση και υποβάθμιση. «Δεν πάει άλλο!» δηλώνουν μια σειρά φορείς εργαζομένων, γονιών, ΑμΕΑ και καλούν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας που συνδιοργανώνουν αύριο Τετάρτη 17/9, στις 6.30 μ.μ., στη Βουλή.

Στην κινητοποίηση καλούν το Σωματείο Εργαζομένων σε Μονάδες Ιδρύματα Σχολεία Ειδικής Αγωγής (ΣΕΜΙΣΕΑ), ο Ενιαίος Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων ΑΜΕΑ Αττικής και νήσων, το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών και η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Αναπήρων (ΣΕΑΑΝ). Δείχνοντας το δρόμο της αγωνιστικής διεκδίκησης, ώστε:

  • Ολα τα παιδιά με ειδικές ανάγκες στο κατάλληλο δημόσιο, δωρεάν σχολείο. Ούτε ένα παιδί με αναπηρία στο σπίτι του ή σε σχολείο που δεν μπορεί να καλύψει τις εκπαιδευτικές του ανάγκες.

  • Μαζικές προσλήψεις μόνιμου ειδικού εκπαιδευτικού - επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού με βάση τις ανάγκες.

  • Να καταργηθούν τα τροφεία. Αμεση καταβολή των δεδουλευμένων και κατάργηση των εργασιακών σχέσεων - λάστιχο.

  • Αποκλειστικά Δημόσιο, δωρεάν και ασφαλές σύστημα μεταφοράς από και προς τα σχολεία.

  • Αμεση κρατική χρηματοδότηση των κέντρων ειδικής αγωγής με βάση τις ανάγκες τους στην προοπτική ένταξής τους στο δημόσιο.

  • Επαναφορά των μισθών και των συντάξεων στο προ των περικοπών επίπεδο.

Β' ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου: ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΛΕΙΨΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙΟΥ

Κύριε Υπουργέ,

Μια ακόμα σχολική χρονιά ξεκινά με εκρηκτικά προβλήματα για τα παιδιά και τις οικογένειες των λαϊκών στρωμάτων. Η επίθεση που δέχεται η λαϊκή οικογένεια από τα μέτρα της συγκυβέρνησης στο εισόδημά της, στα ασφαλιστικά και εργασιακά της δικαιώματα, στο δικαίωμα σε δωρεάν και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας-πρόνοιας, δεν θα μπορούσε να μην συμπεριλάβει και τον τομέα της παιδείας.

Η κατά κοινή ομολογία δραματική κατάσταση των σχολείων τη φετινή χρονιά αποτελεί τη φυσική εξέλιξη μιας μακροχρόνιας υποχρηματοδότησης της εκπαίδευσης, υποβάθμισης της σχολικής διαδικασίας, εφαρμογής πολιτικών που χτυπούν τις εργασιακές σχέσεις και στο σχολείο. Τα χιλιάδες κενά των εκπαιδευτικών σηματοδοτούν ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με αρνητικές συνέπειες στη μόρφωση των παιδιών των λαϊκών οικογενειών. Τα κενά αυτά (που ως δια μαγείας καθημερινά εμφανίζονται τεχνηέντως όλο και λιγότερα) δεν είναι αποτέλεσμα ατυχών επιλογών, λανθασμένης διαχείρισης ή παρέκκλισης της εκπαιδευτικής πολιτικής. Είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένης πολιτικής. Για να λειτουργήσουν τα σχολεία, απαιτούνται μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες. Η πολιτική δραστικών περικοπών από τον κρατικό προϋπολογισμό των δαπανών για τομείς όπως η παιδεία, στο όνομα αντιμετώπισης των ελλειμμάτων και των χρεών, ωθεί σε απολύσεις και διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών, σε συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων και τελικά λειτουργεί σε βάρος της μόρφωσης των παιδιών.

ΕΛΜΕ ΚΙ: Πρόγραμμα δράσης

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ σας ενημερώνει για το πρόγραμμα δράσης που έχει σχεδιάσει, και καλεί εκπαιδευτικούς – γονείς – μαθητές και εργαζόμενους να συνδράμουν με τη συμμετοχή και τη στήριξή τους στην υλοποίησή του.

  • Παρασκευή 12 Σεπτέμβρη, 11.00 πμ, πραγματοποίηση παραστάσεων σε Δήμο – Περιφέρεια και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (προσυγκέντρωση για την Κεφαλονιά μπροστά στην πρώην Νομαρχία, για την Ιθάκη 12 το μεσημέρι μπροστά στο Επαρχείο). Όπου υπάρχει ανάγκη γίνεται χρήση δίωρης διευκολυντικής στάσης εργασίας. Καλούμε σε κοινή δράση δασκάλους, γονείς, μαθητές, εργαζόμενους. Η παιδεία λαϊκή υπόθεση.

  • Πέμπτη 18 Σεπτέμβρη, ώρα 6 μμ στα γραφεία της ΕΛΜΕ-ΚΙ (κοντέινερς 3ου Γυμνασίου Αργοστολίου και Εσπερινού), πλατιά σύσκεψη με την Ένωση, τους Συλλόγους Γονέων και μαθητικά συμβούλια.

  • Τετάρτη 24 Σεπτέμβρη, ώρα 6 μμ, στο 2ο Λύκειο Αργοστολίου, Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ-ΚΙ.

Χιλιάδες τα κενά σε εκπαιδευτικούς

Με χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικούς θα ανοίξουν και φέτος τα σχολεία, σηματοδοτώντας ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με αρνητικές συνέπειες στη μόρφωση των παιδιών των λαϊκών οικογενειών. Το υπουργείο Παιδείας επαναλαμβάνει ότι ζήτησε να προσληφθούν 22.500 αναπληρωτές, αλλά θα προσληφθούν 19.500, δηλαδή τα σίγουρα κενά θα είναι 3.000. Επιχειρεί δε να εμφανίσει την κυνική αυτή ομολογία σαν «άθλο» της κυβέρνησης, που, τάχα, παρά τις δυσκολίες, εξασφάλισε πιστώσεις. Προσπαθεί έτσι να διασκεδάσει τη δικαιολογημένη αγανάκτηση που γεννά αυτή η αντιμετώπιση των παιδιών, να αποφύγει το να στραφούν οι εργαζόμενοι ενάντια στο σύνολο της πολιτικής που γεννά τα προβλήματα και στην Παιδεία.

Τα κενά σε εκπαιδευτικούς δεν είναι αποτέλεσμα ατυχών επιλογών, λανθασμένης διαχείρισης, παρέκκλισης στην εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής. Είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένης πολιτικής. Για να λειτουργήσουν τα σχολεία, απαιτούνται μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες. Η πολιτική δραστικών περικοπών από τον κρατικό προϋπολογισμό των δαπανών για τομείς, όπως η Παιδεία, στο όνομα αντιμετώπισης των ελλειμμάτων και των χρεών, δηλαδή για τη διαχείριση σε όφελος του κεφαλαίου, ωθεί και σε μείωση εκπαιδευτικών και σε συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων. Αυτό όμως αποβαίνει σε βάρος της μόρφωσης των παιδιών.

Γραμματεία Αρκαδίας: Δελτίο Τύπου

Γραμματεία Αρκαδίας

Πραγματοποιήθηκε σήμερα στην έδρα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Πελοποννήσου στην Τρίπολη παράσταση διαμαρτυρίας από συνδικαλιστικούς φορείς εκπαιδευτικών για την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να θέσει σε «αυτοδίκαια αργία» την εκπρόσωπο των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας, Ελισάβετ Παπαδοπούλου. Στη συνάντηση που ακολούθησε με τον Περιφερειακό Διευθυντή τονίστηκε ότι πρέπει άμεσα να αρθεί η άδικη δίωξη της εν λόγω εκπαιδευτικού. Από την πλευρά τους, οι δυνάμεις του Π.ΑΜΕ που παρέστησαν με αντιπροσωπεία από συλλόγους εκπαιδευτικών στην Πελοπόννησο ανέδειξαν την άμεση σχέση που έχουν μεταξύ τους το βάθεμα της αντιλαϊκής - αντιεκπαιδευτικής πολιτικής με τα νέα πειθαρχικά μέτρα ενάντια στη συνδικαλιστική δράση.

Γραμματεία Αττικής: ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ! ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ ΜΟΝΙΜΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!

Συνάδελφοι αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, 5μηνίτες μέσω ΕΣΠΑ,

Το καθεστώς της ανασφάλειας/αβεβαιότητας που ζούμε τα τελευταία χρόνια δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Οι συνέπειες των ελαστικών εργασιακών σχέσεων στον κλάδο μας, η ωρομισθία, η αναπλήρωση, μας κρατούν ομήρους να βρισκόμαστε ανάμεσα στην ανεργία και την εργασία, μας απαγορεύουν οποιοδήποτε προγραμματισμό για τη ζωή μας. Οι επιπτώσεις είναι αρνητικές και στην ποιότητα της εκπαίδευσης των παιδιών της λαϊκής οικογένειας. Χιλιάδες οι χαμένες ώρες, τα κενά που δημιουργούνται, η εναλλαγή εκπαιδευτικών ιδιαίτερα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ειδικά στην Ειδική Αγωγή αυτή η εναλλαγή παίρνει απάνθρωπα χαρακτηριστικά, αφενός σπάει οποιαδήποτε εμπιστοσύνη δασκάλου- μαθητή και αφετέρου δημιουργεί επιπτώσεις στην ψυχική υγεία των παιδιών.

Η λύση είναι μία. Μονιμοποίηση χωρίς όρους και προϋποθέσεις!

ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΑΝ 11.552 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Στις 10 Ιουλίου και στις 22 Ιουλίου ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αντίστοιχα.

Τα στοιχεία φανερώνουν ότι και φέτος χιλιάδες εκπαιδευτικοί δεν θα καταφέρουν το αυτονόητο, να βρίσκονται κοντά στον τόπο κατοικίας τους, κοντά στις οικογένειές τους. Συγκεκριμένα, απορρίφθηκε το 58,47% των αιτήσεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (απορρίφθηκαν 3.945 αιτήσεις) και το 91% (!) των αιτήσεων των εκπαιδευτικών της Β/μιας Εκπαίδευσης (απορρίφθηκαν 7.607 αιτήσεις).

Κι' αυτό παρά το γεγονός ότι φέτος υπήρξαν χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα, ενώ κατατέθηκαν και 7.100 συνταξιοδοτήσεις! Το ίδιο το Υπουργείο κάνει λόγο άλλωστε για 24 χιλιάδες κενά.

Πρόκειται κυριολεκτικά και χωρίς υπερβολή για σφαγή, που κάθε άλλο παρά τυχαία είναι:

Δυνάμεις του Π.Α.ΜΕ στο Δημόσιο: ΤΕΤΑΡΤΗ 9 ΙΟΥΛΗ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΟΜΟΝΟΙΑ 10:30 π.μ.

  • Όχι στον αντιδραστικό, κρατικό έλεγχο, τη λεγόμενη αξιολόγηση
  • Δεν συμπληρώνουμε τα έντυπα αξιολόγησης, καταθέτουμε τα έντυπα στο σωματείο.
  • Μέσα από Γενικές Συνελεύσεις, περιοδείες, συσκέψεις, συνεχίζουμε τη συλλογή υπογραφών, οργανώνουμε τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση
  • Καλούμε προϊσταμένους και διευθυντές να μη γίνουν αξιολογητές και να μην προχωρήσουν στον επιμερισμό του 15%
  • Όσοι προϊστάμενοι και διευθυντές γίνουν αξιολογητές να διαγραφούν από τα σωματεία
  • Καμιά απόλυση. Σταθερή, μόνιμη δουλειά για όλους.
  • Ούτε πόντο πίσω από το αίτημα για 1400 ευρώ βασικό μισθό για όλους τους δημόσιους υπαλλήλους. Αυξήσεις στους μισθούς ώστε να καλυφθούν οι απώλειές μας
  • Αποκλειστικά δημόσια καθολική κοινωνική Ασφάλιση. Κάτω τα χέρια απ΄ το εφάπαξ και τα ταμεία. Αύξηση των εργοδοτικών εισφορών, όχι στην ιδιωτική ασφάλιση και τα επαγγελματικά ταμεία.
  • Όχι στη διάλυση των κοινωνικών δομών. Απρόσκοπτη λειτουργία των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών, των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης και του προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι» με επιχορήγηση από τον κρατικό προϋπολογισμό. Έξω οι ΜΚΟ και οι ΚΟΙΝΣΕΠ από τις κοινωνικές υπηρεσίες.
  • Καμία ιδιωτικοποίηση σε ΔΕΗ-νερό-διαχείριση απορριμμάτων-σχολεία-νοσοκομεία κ.α. Αποκλειστικά Δημόσια Δωρεάν Υγεία-Παιδεία για όλους. Κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας.  Ρεύμα φτηνό, φτηνά εισιτήρια, δωρεάν μετακίνηση για τους ανέργους. Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων στην Α’ Λυκείου.

Πανελλαδική Γραμματεία: ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ-ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ-5μηνιτες μέσω ΕΣΠΑ

 

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Χωρίς επίδομα ανεργίας και με μηδενικό εισόδημα έχουν μείνει χιλιάδες εκπαιδευτικοί, το Ειδικό Εκπαιδευτικό και το Ειδικό Βοηθητικό προσωπικό (ψυχολόγοι, λογοθεραπευτές κ.α.), που εργάστηκαν με διάφορες ελαστικές μορφές εργασίας στα σχολεία (αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, 5μηνιτες, κλπ).

Ο ΟΑΕΔ δεν τους χορηγεί το επίδομα ανεργίας, καθώς για να θεμελιώσουν το δικαίωμα να παίρνουν έστω αυτό το πενιχρό βοήθημα πρέπει να συμπληρώνουν 125 εργάσιμες ημέρες μέχρι το τέλος Απριλίου.

Ωστόσο, χιλιάδες αναπληρωτές προσλήφθηκαν μέσα στο Δεκέμβρη, το Γενάρη, ακόμα και το Φλεβάρη, παρότι υπήρχαν από την αρχή της χρονιάς χιλιάδες κενά. Σαν αποτέλεσμα, όσοι εκπαιδευτικοί προσλήφθηκαν από αρχές Δεκέμβρη και μετά δεν κατάφεραν να συμπληρώσουν τα απαραίτητα ένσημα και δεν παίρνουν επίδομα ανεργίας. Το ίδιο συμβαίνει και με το ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό. Χωρίς επίδομα ανεργίας μένουν και όσοι εργάστηκαν με 5μηνα προγράμματα του ΟΑΕΔ, καθώς τα ένσημα του προγράμματος δεν επαρκούν για την καταβολή του επιδόματος.

Πανελλαδική Γραμματεία: ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΨΙΜΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΕΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Λίγες μέρες μετά την 83η Γ.Σ. της ΔΟΕ, η Δημοκρατική Συνεργασία (ΔΗΣΥ, πρώην ΠΑΣΚ), με ανακοίνωσή της, καταγγέλλει το ΠΑΜΕ, επειδή … τόλμησε στο Συνέδριο να καταψηφίσει την πρόταση της πλειοψηφίας της ΔΟΕ (ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ) για την Ειδική Αγωγή.

Για το λόγο αυτό, όπως ισχυρίζεται, ο κλάδος δεν έχει θέση για την Ειδική Αγωγή (ΕΑ)!

Συνάδελφοι, μπορεί «ο Μανωλιός να έβαλε τα ρούχα του αλλιώς» (από ΠΑΣΚ να έγινε ΔΗΣΥ), αλλά η τακτική της συκοφαντίας, της διαστρέβλωσης και του γκπαιμπελισμού «καλά κρατεί».

Γραμματεία Κιλκίς - Σύλλογος Γυναικών Κιλκίς: Για το Πρόγραμμα "Future Library"

Με αφορμή την υλοποίηση του προγράμματος “Future Library” στις Δημοτικές Βιβλιοθήκες Κιλκίς και Πολυκάστρου

Για ακόμα μία χρονιά, φέτος, τόσο πανελλαδικά όσο και στις δημοτικές βιβλιοθήκες Κιλκίς και Πολυκάστρου υλοποιείται το πρόγραμμα “Future Library”.

Το “Future Library” αποτελεί έναν Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό και ιδρύθηκε το 2011 στη Βέροια. Αποκλειστικός δωρητής του προγράμματος είναι το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» (ΙΣΝ) και σκοπός της δωρεάς είναι να αναπτυχθεί ένα ηλεκτρονικό δίκτυο δημοσίων και δημοτικών βιβλιοθηκών, σε όλη την επικράτεια, το οποίο θα συνδεθεί με την Εθνική Βιβλιοθήκη.

Με μια πρώτη ματιά θα μπορούσε να πει κάποιος ότι ένα τέτοιο εγχείρημα δεν είναι καθόλου κακό.  Ίσα ίσα μπορεί να προσφέρει τη δυνατότητα στον κόσμο να έρθει πιο κοντά με το βιβλίο, τη μελέτη και τη γνώση.

Μιλάμε όμως για κάτι τέτοιο; Ή κρύβονται κι άλλα πράγματα (και συμφέροντα) από πίσω τα οποία χρειάζονται διερεύνηση, ώστε να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα για το τι πάει να συμβεί;

ΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ (Δ.Α.Σ.) στην ΕΔΟΘ

Ενάμιση μήνα(!) μετά το εκλογικό συνέδριο της Ε.Δ.Ο.Θ. (9-11/5/2014), το 50μελές Γενικό Συμβούλιό  της συγκλήθηκε την Πέμπτη 26/6/2014 προκειμένου να εκλέξει αφενός το 3μελές προεδρείο που θα διευθύνει τις εργασίες του Γεν. Συμβουλίου και φυσικά τη νέα Εκτελεστική Επιτροπή της Ε.Δ.Ο.Θ. για την επόμενη τριετία.

Τα όσα διαδραματίστηκαν και στην πρώτη αυτή συνεδρίαση του Γεν. Συμβουλίου είναι αποκαλυπτικά για το ρόλο των συνδικαλιστικών δυνάμεων, αποτυπώνουν την εκφυλιστική τάση που επικρατεί στο σ. κ. και επιβεβαιώνουν την επιτακτική ανάγκη για ανασύνταξη του συνδικαλιστικού κινήματος.

ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ 24 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Η ωμή, ζοφερή πραγματικότητα στα σχολεία αποτυπώνεται ανάγλυφα:

Στους χιλιάδες μαθητές των λαϊκών οικογενειών, που μετά την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, «κόβονται» σε τουλάχιστον ένα μάθημα

  • Στις 9,5 χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών φέτος και στις 12 περίπου χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις τα δύο προηγούμενα χρόνια, κυριολεκτικά με το πιστόλι στον κρόταφο, κάτω από το φόβο των αλλαγών στο ασφαλιστικό, της εργασιακής ανασφάλειας για το «που θα βρεθώ του χρόνου» και της  αξιολόγησης.

Τακτική Μετασυνεδριακή Γενική Συνέλευση ΟΛΜΕ 28-6-2014: Ενημερωτικό

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Στις 28 Ιουνίου 2014 πραγματοποιήθηκε η μετασυνεδριακή Γενική Συνέλευση (Γ.Σ.) Προέδρων των ΕΛΜΕ.

Σκοπός της Γ.Σ. αυτής (γίνεται στο ενδιάμεσο των συνεδρίων) είναι η πραγματοποίηση του απολογισμού για τη συνδικαλιστική χρονιά 2013-2014 και του προγραμματισμού της δράσης για τη συνδικαλιστική χρονιά 2014-2015. Τον απολογισμό και προγραμματισμό καλούνται να διαμορφώσουν οι ίδιοι οι συνάδελφοι μέσα από τη συμμετοχή τους στις Γ.Σ. των ΕΛΜΕ. Στην πραγματικότητα ωστόσο δεν έγινε τίποτα από τα παραπάνω.

Δεν έγινε σχεδόν καμία Γ.Σ. ΕΛΜΕ σε όλη τη χώρα.

Η κατάσταση των Γενικών Συνελεύσεων των ΕΛΜΕ, η ελάχιστη συμμετοχή συναδέλφων σε αυτές, αποτελεί ανησυχητικό φαινόμενο. Αποτυπώνει τις σοβαρές δυσκολίες και τον κίνδυνο του πισωγυρίσματος που αντιμετωπίζει συνολικά το συνδικαλιστικό κίνημα από την ολομέτωπη επίθεση κεφαλαίου-κυβέρνησης-Ε.Ε., από την προώθηση των αναδιαρθρώσεων (αξιολόγηση, "νέο σχολείο", απολύσεις κ.α.).

Syndicate content