24 Ιούνη: Πανελλαδική Διαδήλωση Στο Στρατηγείο του ΝΑΤΟ

Ανάλογες αποφάσεις έχουν πάρει και οι:

ΕΛΜΕ: Α΄ Θεσσαλονίκης, Γ΄ Αθήνας, Κέρκυρας, Γ΄Θεσσαλονίκης, Ε΄Θεσσαλονίκης

ΣΕΠΕ: Κέρκυρας

Σωματεία Ιδιωτικού Τομέα: ΣΕΦΙΕ

Από την Ουκρανία, τη Μαύρη Θάλασσα, τα Βαλκάνια και το Αιγαίο έως την Ανατολική Μεσόγειο, την Εγγύς και Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, ο αέρας μυρίζει μπαρούτι. Ο πόλεμος στη Συρία, στον οποίο μπλέκονται ισχυρές καπιταλιστικές δυνάμεις, συνεχίζεται. Στα Βαλκάνια ανάβουν νέες φωτιές. Οι ιμπεριαλιστές ξαναμοιράζουν τη Γη με των λαών το αίμα. Γι' αυτό καλλιεργούν τις εθνικιστικές και θρησκευτικές έχθρες ανάμεσα στους λαούς. Στα Βαλκάνια έχουμε ζήσει την εμπειρία του αιματηρού και καταστροφικού διαμελισμού κρατών με τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο, την αλλαγή των συνόρων.

Στους ανταγωνισμούς εμπλέκονται ισχυρές δυνάμεις, όπως οι ΗΠΑ, η ΕΕ, η Ρωσία, αλλά και κυβερνήσεις άλλων χωρών με στόχο το μοίρασμα των πετρελαίων, του φυσικού αερίου, των δρόμων μεταφοράς Ενέργειας και των αγωγών, των αγορών, σε όφελος των συμφερόντων των μονοπωλιακών ομίλων τους.

Περισσότερα

Γραμματεία Εκπαιδευτικών Ιωαννίνων: Για την επίσκεψη του Υπουργού Παιδείας

Προβολή εκτυπώσιμης μορφήςΑποστολή σε φίλοPDF version

ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΙΣ ΦΙΕΣΤΕΣ ΕΞΩΡΑΪΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5:30 ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΦΑΓΕΙΑ.

Επίσκεψη θα πραγματοποιήσει στα Γιάννενα ο Υπουργός Παιδείας την Παρασκευή 31 Μαρτίου και το Σάββατο 1 Απριλίου. Ο υπουργός θα παραστεί σε εκδήλωση του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του ΤΕΙ την Παρασκευή το απόγευμα, ενώ το Σάββατο το μεσημέρι έχει προσκαλέσει σε συνάντηση τα Δ.Σ. ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ.

Η επίσκεψη γίνεται σε  μια περίοδο που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ σχεδιάζει να φέρει,  -με το κλείσιμο της «αξιολόγησης» - τα πιο ταξικά, τα πιο βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα των τελευταίων χρόνων. Γίνεται σε μια χρονική στιγμή που η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας,   καταθέτει νόμους και τροπολογίες, στα πλαίσια της επιτάχυνσης της αντιλαϊκής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, υποχρεώνοντας τους εκπαιδευτικούς να μπαίνουν στην τάξη στα 67χρόνια με τη μαγκούρα στο χέρι, που οι υποδομές των σχολείων και η μορφωτική διαδικασία υποβαθμίζονται συνεχώς,  που σχεδιάζεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και ο νέος συνδικαλιστικός νόμος ώστε να μπουν «στο γύψο» το συνδικαλιστικό κίνημα και οι αγώνες. Ταυτόχρονα με τα παραπάνω, οι υπουργοί της Κυβέρνησης με τις περιοδείες τους στην επαρχία και σε χώρους δουλειάς, προσπαθούν  να πλασαριστούν ως φίλοι των συνδικάτων και των λαϊκών συμφερόντων.

Αλήθεια τι διαφορετικό μπορεί να πει ο υπουργός παιδείας, που έχει την πρώτη ευθύνη για την κατάσταση στην εκπαίδευση;

  • Για  την κατάσταση στην δήθεν «ευνοημένη», κατά την κυβέρνηση, Ειδική Αγωγή, όπου δεκάδες παιδιά με ειδικές ανάγκες στο Νομό μας έμειναν και φέτος έξω από τις δημόσιες δομές της, χωρίς παράλληλη στήριξη, χωρίς θεραπείες;
  • Για  τις 4000 απολύσεις αναπληρωτών (συν  τον ΟΑΕΔ – δουλεμπορικό που απειλεί με περικοπή επιδόματος ανεργίας) και τις 8000 θέσεις εργασίας που χάθηκαν εξαιτίας των περυσινών αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ;
  • Για τη σταθερή υποβάθμιση της εκπαιδευτικής - παιδαγωγικής διαδικασίας, τα κενά που ακόμα υπάρχουν στα σχολεία του Νομού και καλύπτονται με «πατέντες» και «πασαλλείμματα» (πχ 1 εκπαιδευτικός σε 3 παράλληλες στηρίξεις, κάλυψη αδειούχων εκπαιδευτικών με συμπτύξεις τμημάτων και μετακινήσεις εκπαιδευτικών από τα Ολοήμερα, πληθωρικά τμήματα κλπ);
  •  Για τις ελλείψεις σε υποδομές, την  υποχρηματοδότηση, το κόψιμο των εργαστηριακών ωρών, τον φόρτο από τις Β’ και Γ’ αναθέσεις στη Β/θμια, το πετσόκομμα ωρών από τον κύριο κορμό των μαθημάτων στο Γυμνάσιο (π.χ. Φιλολογικά, Βιολογία, Οικ. Οικονομία κλπ), το τσάκισμα του ολοήμερου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου, με τη δημιουργία ενός σχολείου που «όλοι θα τα κάνουν όλα»;
  • Για τους εκπαιδευτικούς  λάστιχο, που μετακινούνται συνεχώς για να συμπληρώσουν το ωράριό τους  από σχολείο σε σχολείο (μέχρι και 6 σχολεία στο νομό μας) κι από βαθμίδα σε βαθμίδα;
  • Για την κατάσταση που διαμορφώνεται στα Νηπιαγωγεία με τα Προνήπια που είναι εκτός προσχολικής αγωγής ή σε ιδιωτικές δομές επειδή ούτε η σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, ούτε οι προηγούμενες ΝΔ – ΠΑΣΟΚ ικανοποίησαν το αίτημα για 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή δημόσια και δωρεάν για όλα τα παιδιά; Για τους ακατάλληλους  και επικίνδυνους χώρους που στεγάζονται τα περισσότερα νηπιαγωγεία των Ιωαννίνων;
  • Για την Υπουργική απόφαση της κυβέρνησης για το «Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Νηπιαγωγείο», που επέφερε την υποβάθμιση του Ολοήμερου και μετατροπή του σε καθαρή φύλαξη, μέσω της αποσύνδεσης του προγράμματος και της παιδαγωγικής διαδικασίας ανάμεσα σε πρωινό και απογευματινό πρόγραμμα και για την αύξηση του ωραρίου των Νηπιαγωγών;
  • Για τις καταργήσεις τμημάτων στα ΕΠΑΛ ακόμα και στη μέση της χρονιάς και για την προώθηση της μαθητείας με την πιο άμεση εμπλοκή των σχολείων και των εκπαιδευτικών με τους εργοδότες, την μετατροπή τους σε «γραφεία ευρέσεως εργασίας»; Για  την προσαρμογή του σχολείου στις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων;
  • Τι παραπάνω θα προσθέσει στα όσα έχει πει το τελευταίο διάστημα για  τις αλλαγές που προγραμματίζονται με τις ευλογίες του ΟΟΣΑ και της ΕΕ, στη δομή, το περιεχόμενο και τη λειτουργία του Λυκείου, όπως περιγράφονται μέσα από την πρόταση του ΙΕΠ και τα πορίσματα του διαλόγου για την Παιδεία, όπου  θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε ένα ακόμα πιο ταξικό, διαφοροποιημένο και εξετασιοκεντρικό σχολείο με περιορισμό της γενικής παιδείας;
  • Ποια απάντηση μπορεί να δώσει (πέρα από τη χιλιοειπωμένη … «λόγω δημοσιονομικής στενότητας δεν υπάρχουν περιθώρια …») για το οξύτατο στεγαστικό πρόβλημα στην πόλη των Ιωαννίνων, ειδικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, για τον αποκλεισμό των προσφυγόπουλων από τις ΔΥΕΠ (πχ Φιλιππιάδα), για την κατάσταση στα Ειδικά Σχολεία και για πολλά άλλα οξύτατα προβλήματα στην περιοχή μας, όταν η γεννεσιουργός αιτία όλων αυτών, είναι η πολιτική που υπερασπίζεται και η υλοποιεί η κυβέρνηση του κ.Γαβρόγλου;
  • Τέλος, τι καινούριο μπορεί να πει για την κατάσταση σε ΑΕΙ και ΤΕΙ όπου η πολιτική στήριξης της κερδοφορίας των μεγάλων επιχειρήσεων οδηγεί σε υποχρηματοδότηση, σε ελλείψεις διδακτικού προσωπικού, περικοπές σε σίτιση και στέγαση, σε εργαστήρια και υποδομές;

Όση χρυσόσκονη και να προσπαθήσει να ρίξει στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ.

Τέτοιου είδους φιέστες και εμφανίσεις των υπουργών ως «φίλοι του λαού» δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητες από το λαϊκό και εκπαιδευτικό κίνημα.  Και η κοροϊδία έχει και τα όριά της. Με βάση τα παραπάνω, το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών δεν θα στείλει εκπρόσωπο στη συνάντηση με τα εκπαιδευτικά σωματεία. Ό,τι ήταν να πει ο υπουργός το έχει πει στις συναντήσεις με ΔΟΕ-ΟΛΜΕ.

Τίποτα καινούριο δεν μπορεί να επιφέρει μια τέτοια συνάντηση εκτός από «τσάι και συμπάθεια». Αντίθετα, είναι σίγουρο ότι θ’ αξιοποιηθεί σ’ επικοινωνιακό επίπεδο προκειμένου ν’ αποδείξει ότι η κυβέρνηση «αφουγκράζεται τα σωματεία και το λαό»

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς,  τους γονείς , φοιτητές, εργαζόμενους σε «αγωνιστική υποδοχή» του Υπουργού Παιδείας την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στις 5:30μμ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΦΑΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ DU-LAC!

ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ - ΤΩΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! - ΜΟΡΦΩΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!

AttachmentSize
ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ.doc40.5 KB