ΑΣΕ στο ΣΕΠΕ "Ν. Πλουμπίδης": Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά!

26/09/2019 - 02:28

«ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ Ν. ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ»

ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!

Την ώρα που αίτημα του συλλόγου μας είναι η κάλυψη όλων των κενών των σχολείων, όλων των ειδικοτήτων σε γενική και ειδική αγωγή αλγεινή εντύπωση προκαλεί η λίστα με τα κενά στον Πειραιά που έβγαλε η ΔΟΕ στην οποία δεν αναφέρονται κενά σε Γερμανικά, Γαλλικά, Ειδική Αγωγή(ΣΜΕΑΕ) και Παράλληλη Στήριξη.

Ερωτήματα γεννώνται από πού πήρε τα στοιχεία η ΔΟΕ, μιας και δεν ανταποκρίνονται σε καμία περίπτωση στην πραγματικότητα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στα σχολεία του Πειραιά.

Συνήθως τα στοιχεία στη ΔΟΕ τα δίνουν οι αιρετοί του κλάδου στα ΠΥΣΠΕ! Από αυτούς τα ζητά η ΔΟΕ με σχετικό πίνακα που αποστέλλει.

Δεν μπορούμε να φανταστούμε να απευθύνεται η ΔΟΕ στη Διοίκηση για να της δώσει τα κενά!

Είναι λοιπόν δυνατόν οι αιρετοί του ΠΥΣΠΕ να μην έδωσαν τα κενά στα γερμανικά;

Να μη μίλησαν για συγκεκριμένο αριθμό κενών σε Τμήματα ένταξης και ειδικά σχολεία;

Να μη γνωρίζουν οι αιρετοί τα δεκάδες κενά στην παράλληλη στήριξη;

Αν δούμε, όμως, πιο προσεχτικά τον πίνακα με τα κενά της ΔΟΕ, θα διαπιστώσουμε ότι ο πίνακας που δημοσίευσε είναι ο ίδιος με τον πίνακα με τα κενά που έστειλε στα σχολεία ο αιρετός των ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ(ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ) .

Ούτε ο αιρετός των ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ούτε η ΔΟΕ αναφέρει πουθενά τα κενά των Γερμανικών.

Να τους ενημερώσουμε ότι τουλάχιστον στα σχολεία του συλλόγου μας οι ώρες των γερμανικών που πρέπει να καλυφθούν είναι 16, ενώ συνολικά σε Πέραμα, Κερατσίνι και Σαλαμίνα στα σχολεία που ανήκουν στις ίδιες ομάδες 42 ώρες.

Πώς είναι δυνατόν λοιπόν να δίνονται μηδέν κενά στα Γερμανικά; Πώς θα καλυφθούν τα κενά αυτά, αν οι ίδιοι οι αιρετοί και η ΔΟΕ δε ζητά την κάλυψή τους;

Μία τέτοια λογική είναι βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης και της Δ/νσης Εκπαίδευσης να μην κάνει προσλήψεις αναπληρωτών στα γερμανικά στη β’ φάση και έτσι τα σχολεία που είχαν ώρες Γερμανικών να κάνουν Γαλλικά.

Αυτό βέβαια δεν είναι γλώσσα επιλογής για τους μαθητές, αλλά επιβολής!!!

Ακόμα και στην περίπτωση που κάποια κενά καλυφθούν από συναδέλφους της Δευτεροβάθμιας που συμπληρώνουν ωράριο μερικώς στην πρωτοβάθμια ( μέχρι στιγμής μόλις 9 ώρες καλύπτονται σε Γαλατά και Αιάντειο Σαλαμίνας που δεν συμπεριλαμβάνονται όμως στις 42 ώρες που προανέφερα) τα κενά παραμένουν πολλά και θα πρέπει να απαιτείται η κάλυψή τους.

Αντίστοιχα καταγγέλλουμε και όπου δε γίνονται Γαλλικά.

Για τα κενά στην Ειδική Αγωγή (τμήματα ένταξης και ειδικά σχολεία) η ΔΟΕ αναφέρει μηδέν κενά, ενώ ο αιρετός των ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ κάνει λόγο γενικά και αόριστα για κάλυψη των κενών χωρίς να δίνει συγκεκριμένο αριθμό κενών σε πίνακα και σε ποια σχολεία υπάρχουν.

Να τους ενημερώσουμε πάλι ότι στο σύλλογό μας έχουμε κενά, όπως στο τμήμα ένταξης του 2ου νηπιαγωγείου Περάματος, του 4ου δημοτικού Περάματος, στο Ειδικό Περάματος (Μουσικός, Γυμναστής κ.ά) και Κερατσινίου (Μουσικός κ.ά). Σίγουρα θα υπάρχουν κενά και σε άλλα σχολεία του Πειραιά που όμως δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε. Οι δύο αιρετοί (ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ- ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ) όμως γνωρίζουν και οφείλουν να είναι συγκεκριμένοι και να διεκδικούν την κάλυψή τους. Όχι γενικόλογα συνθήματα για κάλυψη όλων των κενών, χωρίς να δίνουν συγκεκριμένο αριθμό για κάθε ανεξαιρέτως ειδικότητα.

Όσο για την παράλληλη στήριξη δεν ξέρω πώς μπορεί να χαρακτηριστεί το μηδέν κενά της ΔΟΕ για τον Πειραιά όταν ξέρουμε ότι τα κενά είναι αρκετά πάνω από 100.

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει το συνδικαλιστικό κίνημα να υιοθετήσει τη λογική της διοίκησης μία παράλληλη να μοιράζεται 2 και 3 παιδιά.

Διεκδικούμε:

  • Κάθε παιδί θα πρέπει να έχει τη δική του παράλληλη.

  • Απαιτούμε να γίνει η β’ φάση και να καλυφθούν όλα τα κενά σε όλες τις ειδικότητες, που οφείλουν οι δύο αιρετοί να δημοσιεύσουν.

  • Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το επιστημονικό του αντικείμενο.

  • Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευσης ( 33.000).

  • Εξίσωση δικαιωμάτων των αναπληρωτών με των μονίμων.

Βασική Κατηγορία: 

Νέα από το Π.Α.ΜΕ

Τελευταία νέα

Τα πιο διαβασμένα