Σ.Ε.Π.Ε. "Ρόζα Ιμβριώτη": Χαιρετισμός του Δ.Σ. του Συλλόγου για τον αγιασμό

12/09/2016 - 17:26

Φίλοι γονείς, αγαπητοί συνάδελφοι, μαθητές μας

Ευχόμαστε σε όλες και όλους καλή σχολική χρονιά, με υγεία, δύναμη, αισιοδοξία και αγώνες.

Το πρώτο κουδούνι της σχολικής χρονιάς χτύπησε σήμερα 12 Σεπτέμβρη και πολλά ακούμε αυτές τις μέρες για το διαφορετικό.

«Κάθε αρχή και δύσκολη» λένε και αυτή είναι η αλήθεια για χιλιάδες μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, που καλούνται να λειτουργήσουν μέσα σε δύσκολες συνθήκες.

Κάθε χρονιά είναι αλήθεια ότι δυστυχώς ξεκινά με προβλήματα, κενά και ελλείψεις. Το νέο στοιχείο όμως με την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς είναι η αγωνιώδης προσπάθεια από την πλευρά της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας να παρουσιάσουν αυτό το τοπίο στην εκπαίδευση ως «κανονικότητα», ως επιτυχία της κυβέρνησης, καλλιεργώντας τον συμβιβασμό και την επικίνδυνη λογική, που λέει «βολέψου με τα λίγα», «συμβιβάσου με  τα ψίχουλα» και «λέγε και ευχαριστώ». Μανούλα πλέον στην εξαπάτηση και στην αντιστροφή της πραγματικότητας, με λεκτικές υπερβολές και καταιγισμό δηλώσεων το υπουργείο "θολώνει" τα νερά.

Η κατάσταση στην Παιδεία δεν εξαιρείται από τη γενικότερη επίθεση.

Οι 20.000 μόνιμοι διορισμοί της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝ.ΕΛ. αποδείχτηκαν απάτη!! Αντί να γίνουν μόνιμοι διορισμοί, για να καλυφθούν τα χιλιάδες κενά, η κυβέρνηση, με τα διάφορα μέτρα, που είναι κατευθύνσεις ΕΕ και ΟΟΣΑ, και πήρε όλη την περσινή σχολική χρονιά αλλά και μέσα στο καλοκαίρι, με τον λεγόμενο «Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου», επιχειρεί να δημιουργήσει τεχνητά πλεονάσματα εκπαιδευτικών. Ματωμένα πλεονάσματα λόγω δημοσιονομικού κόφτη και στην Παιδεία κι όχι για παιδαγωγικούς λόγους, όπως ισχυρίζεται!

Μήπως όλα γίνονται για το καλό των μαθητών και των οικογενειών τους;

Προφανώς το ερώτημα ρητορικό. Καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του για το κατά πόσο τα μέτρα που πάρθηκαν είναι υπέρ του μαθητή και της οικογένειας του. Είναι καλό λοιπόν για το παιδί:

-Να μην έχει σταθερό δάσκαλο στο Ολοήμερο Δημοτικό;

-Να μετατρέπεται το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο σε χώρο φύλαξης;

-Να στερείται ο μαθητής που έχει ειδικές ανάγκες τις δομές και τον εκπαιδευτικό που χρειάζεται;

-Να υποβαθμίζει παραπέρα την Ειδική Αγωγή, αφού όποιος δάσκαλος περισσεύει στη Γενική και χωρίς προσόντα να πηγαίνει στην Ειδική;             

-Να υπάρχουν 27 και 28 άρια τμήματα;

-Να μένουν εκτός Δημόσιου Νηπιαγωγείου χιλιάδες προνήπια, αφού ούτε αυτή η κυβέρνηση καθιέρωσε δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή;

-Να στερείται το μόνιμο και αναγκαίο προσωπικό για την καθαριότητα των σχολείων;

Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μας βρίσκεται σ΄ αυτά τα κρίσιμα ερωτήματα και στο τι μόρφωση και τι σχολείο έχουν τα παιδιά μας. Στην πραγματικότητα καλούν τα σχολεία να διαμορφώνουν τελικά το πρόγραμμά τους με όσους εκπαιδευτικούς και όσες διδακτικές ώρες «περισσεύουν»!

Ενιαίο όμως δεν είναι το σχολείο που καθορίζει τα μαθήματά του από όποιες ώρες περισσεύουν. Ενιαίο δεν είναι το σχολείο που αποκλείει από τα ολοήμερα τα παιδιά μισού εκατομμυρίου ανέργων. Όπως, φυσικά, πρότυπο σχολείου δεν ήταν και τα ΕΑΕΠ, που είχαν προβλήματα παιδαγωγικού χαρακτήρα και τα οποία έγκαιρα είχαν επισημανθεί από το Σύλλογό μας και από πολλούς γονείς.

Με τα μέτρα που παίρνουν στην Παιδεία, δυσκολεύουν περισσότερο τις λαϊκές οικογένειες, χτυπούν τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών τους!

Αυτή την πραγματικότητα στο σχολείο σας καλούμε να αντιπαλέψουμε με αγώνες, ενάντια στον συμβιβασμό και τη μοιρολατρία. Γιατί το 2016 δεν μπορεί να είναι ζητούμενο να ανοίξουν οι πόρτες των σχολείων αλλά να έχουν όλα τα παιδιά ολόπλευρη μόρφωση και όλοι εμείς ζωή, μόρφωση και δουλειά με δικαιώματα.

Όλα αυτά διεκδικούμε και γι’ αυτά οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

 απεργούμε στις 15 Σεπτέμβρη. Καλή Σχολική Χρονιά και Καλούς Αγώνες!

 

Βασική Κατηγορία: 

Νέα από το Π.Α.ΜΕ

Τελευταία νέα

Τα πιο διαβασμένα